1

Onderwerp: Ook eindelijk maar eens aangemeld :)

Goedenacht (of goedemorgen officieel  :o) allemaal!

Hoewel ik al wel wat langer meelees, heb ik nu maar ook besloten om me aan te melden.
Bij mij is het begonnen bij het maken van taart voor mijn babietje dit jaar. Wat een ontdekking en leuke bezigheid zeg :), echt...dat taart decoreren gebeuren! En het is bij mij ook zo dat het echt verslavend werkt met dingetjes aanschaffen hihi, je ziet zoveel leuks en wilt steeds meer (alleen voor de portemonnee is het wat minder leuk :think:...)!
Ik heb nog niet veel gemaakt, maar zeker wel de smaak te pakken en ook leuke reacties in mijn omgeving gekregen van de taarten en cupcakes die ik tot nu toe gemaakt heb :D.
En wow :thumb:, wat worden er prachtige creaties gemaakt zeg, ik denk niet dat ik zo ver kom hoor :o, echt petje af voor diegenen!
Het mooi en strak bekleden van de taart gaat nog niet helemaal vlekkeloos, ik vind dat toch best lastig, ook al heb ik tips en videomateriaal bekeken. Het lijkt makkelijk en als ik het dan doe dan gaat het toch wat moeilijker, :think:. Ik hoop dat ik dat ook onder de knie krijg!

Zo, wat een bericht zeg hihi :o, beetje lang misschien...

Groetjes en alvast goede nacht!

O.a. Cupcake pop mold, strasslint, bling bling taarttoppers, cupcake doosjes, legoblokjes mold, paarse spiral rolling pin, Hello Kitty, op www.cupcakes-taart.nl

2

Re: Ook eindelijk maar eens aangemeld :)

Welkom Mimi,

Veel plezier op het forum en met bakken!

Ik ben ook nog niet zolang bezig en snap je helemaal
als je over de aanschaf van spulletjes heb.

Er worden op het forum ook 2e hands spullen aangeboden maar
dan moet je wel snel zijn want die vliegen vaak weg! ;)

Groetjes,
Mischa

3

Re: Ook eindelijk maar eens aangemeld :)

Mischa schreef:

Welkom Mimi,

Veel plezier op het forum en met bakken!

Ik ben ook nog niet zolang bezig en snap je helemaal
als je over de aanschaf van spulletjes heb.

Er worden op het forum ook 2e hands spullen aangeboden maar
dan moet je wel snel zijn want die vliegen vaak weg! ;)

Groetjes,
Mischa

:lol: , jij ook heel veel bakplezier! Ik heb idd al leuke 2e hands spulletjes aangeboden zien worden, maar daar moet je echt heeeeeel snel bij zijn, pfff dat gaat echt snel weg...

Vele groetjes!

O.a. Cupcake pop mold, strasslint, bling bling taarttoppers, cupcake doosjes, legoblokjes mold, paarse spiral rolling pin, Hello Kitty, op www.cupcakes-taart.nl