1

Onderwerp: gebruik suger craft gun?

:o  :o  :o  :o  :o

schaam me echt, maar ik weet niet zo goed hoe ik hem moet gebruiken?! Heb het internet en dit forum al afgezocht maar kan er eigenlijk geen afbeeldingen/filmpje/foto`s van vinden.
Heb er vanavond wel al wat mee proberen te werken, maar hoe ik hem vast moest houden wist ik al niet, heb het nu volgens mij ook heel raar gedaan hahaha.

Kan iemand mij helpen?

Re: gebruik suger craft gun?

wat ik doe is: marsepein/fondant erin, aanduwstok aandrukken tot ie niet verder kan en dan met de hendel heen en weer om de marsepein/fondant eruit te krijgen.. soms nog even de aanduwstok aandrukken..

hoop dat het gaat lukken..

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

3

Veel crisco erin doen, zorgt ervoor dat de fondant (niet met marsepein!) er beter/makkelijker door de disc uit komt!

4

Met marsepein gaat het hier fantastisch.... Aan fondant begin ik hier niet eens.

Jacqueline

5

dat is eigenlijk niet echt het probleem, de fondant kreeg ik er best makkelijk weer uit (dankzij het warme weer). Maar meer, hoe hou je hem vast enzo....
(hij licht mij niet echt logisch in de hand, of ben ik nou heeeel blond hahaha)

handpalm op het zwarte stuk, vingers op de rode hendel :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

Mmmm dan ga ik het toch ook eens met marsepein proberen..... (werd mij afgeraden maar als jullie het toch ook goed ermee doen..... :D)

8

tipsytaartje schreef:

handpalm op het zwarte stuk, vingers op de rode hendel :Y

ja, hier heb ik wat aan!!! super bedankt, denk dat het nu wel beter gaat hahaha

9

Ik heb altijd ruzie met dat ding, zucht...

Ik heb minstens 2 handen met 10 vingers en soms een kin nodig om dat kreng werkende te krijgen, hahhaha!
Maar verder sluit ik me volledig bij Tirza aan hoor....

Groetjes Marieke
"Als je het niet vriendelijk kunt zeggen, zeg dan maar niets."