1

Onderwerp: Mijn eerste cupcakes! Hup Holland!

Nou vanochtend hier geregistreerd en me voorgesteld in de daarvoor bestemde topicreeks, en aangezien ik tot 2 uur zat te wachten op de postbode kon ik ondanks de hitte in de keuken (31 graden!) toch niet wachten met het uitproberen van de nieuw aangeschafte artikelen. Dus zie hier: mijn allereerste cupcakes ooit!
Volgens mij ben ik echt drie uur non stop bezig geweest en nu doet mijn rug best zeer, ongelooflijk leuk om te doen!

http://img267.imageshack.us/img267/8609/cupcakes10juli20102.jpg

http://img203.imageshack.us/img203/85/cupcakes10juli20103.jpg

2

Re: Mijn eerste cupcakes! Hup Holland!

Superleuk gedaan!!!  :Y

Heb je ze ook gevuld? En wat heb je op de cc gesmeerd om de fondant vast te zetten?

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

Leuk!

maar ze mogen naar klein en fijn! Ik ga je even melden!

Groetjes Natasja!

MamavanDean&Julian schreef:

maar ze mogen naar klein en fijn!

done :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Nee ze zijn niet gevuld, en ik heb het marsepijn op de cakejes geplakt met een heel klein beetje 1:1 botercreme. Zag pas toen de oranje rondjes erop gingen dat ik alleen in het midden wat had moeten smeren, want nu komt er af en toe iets onder vandaan piepen.

Nog eenvraagje aan de experts hier: Ik heb een siliconenvorm met 12 cupcake/muffinvormpjes. Nou heb ik de papieren vormpjes van de leukstetaartenshop erin gedaan, maar die lijken te groot (allemaal vouwtjes en plooitjes extra). Weten jullie welke maat papiertjes ik zou moeten hebben voor deze vorm? Vind het nl jammer dat de cakejes zo niet echt rond zijn zeg maar.

6

JolTaart schreef:

Nee ze zijn niet gevuld, en ik heb het marsepijn op de cakejes geplakt met een heel klein beetje 1:1 botercreme. Zag pas toen de oranje rondjes erop gingen dat ik alleen in het midden wat had moeten smeren, want nu komt er af en toe iets onder vandaan piepen.

Nog eenvraagje aan de experts hier: Ik heb een siliconenvorm met 12 cupcake/muffinvormpjes. Nou heb ik de papieren vormpjes van de leukstetaartenshop erin gedaan, maar die lijken te groot (allemaal vouwtjes en plooitjes extra). Weten jullie welke maat papiertjes ik zou moeten hebben voor deze vorm? Vind het nl jammer dat de cakejes zo niet echt rond zijn zeg maar.

Ik heb altijd de papiertjes van Xenos, dat is exact de goede maat (als jij tenminste ook de siliconenmuiffinvorm van de Action hebt....)
Volgems mij is dat met een diameter van 5 cm.

Leuke cupcakes! 't Heeft alleen niet geholpen :(

mijn taart is de moeite waard!

7

Voor je eerste cupcakes zien de cc's er supergoed gelukt uit!!  :thumb:

8

Ik ga bij de Xenos kijken! Deze waren van de leukstetaartenshop en die passen dus niet goed. Mijn siliconen cupcakevorm is oranje en ik heb hem cadeau gekregen, dus ik weet niet waar hij vandaan komt...