Onderwerp: papieren cupjes uit model plus paar andere vraagjes
Goedemorgen allemaal.
Ik heb ff een paar vraagjes, ik begin maar met de papieren cupjes voor de cupcakes. Ik heb verschillende soorten cupjes in huis, wat van de site, van de blokker en met motiefje van de hema. Ik doe de papiertjes altijd in zo'n standaard metalen muffinbakblik anders krijg ik de gekste modellen cakejes Maar 9 van de 10 cupjes gaan niet mooi in de vorm zitten, er is altijd een stukje wat naar binnen toe vouwt. Snappen jullie wat ik bedoel? Ik probeer het altijd zo netjes en voorzichtig mogelijk te doen maar toch gaan ze vaak zo raar staan. Hebben jullie daar geen last van of hoe doen jullie dat?
Dan nog ff een vraagje over de lemon curd. Er staan 2 recepten, zit er nog veel verschil in deze 2 soorten? Is ie stevig genoeg ook om op een cupcake te spuiten?
En als ik het vanmiddag wil maken en morgen wil serveren, dan hoef ik het toch niet in zo'n uitgekookt potje te doen? Das meer voor het langer bewaren lijkt me.
En dan nog ff een vraagje over de witte chocolade yoghurt vulling die bij de recepten staat. Is deze stevig genoeg om op een cupcake te spuiten?
Zo dat was het wel weer ff voor de vroege zaterdagochtend
Hoop dat jullie mij kunnen helpen.