26

Re: De trein.... mis hem niet!

Wauw ik vindt hem prachtig!!!

Ik wist van de kids van mij dat dit jaar grope 8 ook iets gedaan had wat over een trein ging, en ik heb ze er net even bijgeroepen en inderdaad ook hetzelfde verhaal!! echt toevallig!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

27

Rafaëlla schreef:

Hartstikke leuke taart, ik kan me voorstellen dat je zoveel positieve reacties heb gekregen  :Y .

Maaruh....is deze musical op iedere basisschool in Nederland opgevoerd als afscheid ofzo? Hier is 'ie ook al gedaan en ik weet van m'n schoonzus dat ze in Bennekom en Veenendaal ook al deze musical hebben opgevoerd  :lol: .

Is een nieuwe musical van Bennie Vreden Produkties. Die hebben een goede promotiecampagne gevoerd dit jaar, dat is duidelijk  ;)

Groetjes, Sylvia

28

Haha, ik heb net zitten borrelen met mijn overbuurman die schoolhoofd is in Amsterdam. En die heeft hem dit jaar ook aangekocht, inderdaad bij Bennie Vreden.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

29

Ik vindt hem ook geweldig!!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

30

Hij is prachtig geworden! En dat lage koffertje ... ach je reist gewoon ligt. Niemand die dat opvalt.
Terecht dat je hier veel complimenten over hebt ontvangen ... hij is echt onwijs leuk geworden.

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

31

Nou ik vind hem ook helemaal top!!! :thumb:  :thumb:
En volgens mij is het gewoon een attachékoffer hoor!  :Y  Dat kwam meteen in mij op!!! Net als nathalie :lol:

Pluk de dag!
liefs, Anita

32 Laatst bewerkt door Hertje (10-07-2010 13:13)

Niet hoog, wel super gedaan!
Maak maar een deal met Bennie Vreden: bij aankoop van de musical is een bijpassende taart te bestellen met 10% korting! ;)

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

33

Mooi joh!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl