1 Laatst bewerkt door Cornelia (09-07-2010 13:56)

Onderwerp: CC's bij de bruidstaart

100 cc's bij de witte bruidstaart met roze roosjes. Ben heel benieuwd of ze de dag overleven. Bij aankomst bleek dat de cc's pas voor vanavond zijn en dat alleen de bruidstaart meteen genuttigd werd. Kon ze dus niet zelf op de standaards zetten...dus ook geen mooie foto kunnen maken :(
En volgens mij hebben ze de dozen in de koelkast gezet...dus ze zullen wel drijfnat zijn straks.  :x

Maar zeg nou zelf...bijna 40 graden is toch ook geen weer om eetbare dingen goed te houden....kan het altijd nog daar op gooien als ze er over vallen ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NXITP7PS.jpg

mijn taart is de moeite waard!

2

Re: CC's bij de bruidstaart

Leuk! Vind vooral de cc met de swirls en bloemetjes erg mooi :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

3

Hoop dat ze goed blijven want ze zijn mooi hoor !!  :thumb:

ze zijn toppy

5

ja met die mat zijn ze erg leuk geworden  :Y

6

Cornelia schreef:

100 cc's bij de witte bruidstaart met roze roosjes. Ben heel benieuwd of ze de dag overleven. Bij aankomst bleek dat de cc's pas voor vanavond zijn en dat alleen de bruidstaart meteen genuttigd werd. Kon ze dus niet zelf op de standaards zetten...dus ook geen mooie foto kunnen maken :(
En volgens mij hebben ze de dozen in de koelkast gezet...dus ze zullen wel drijfnat zijn straks.  :x

Maar zeg nou zelf...bijna 40 graden is toch ook geen weer om eetbare dingen goed te houden....kan het altijd nog daar op gooien als ze er over vallen

Ha, ha. Ik had vandaag precies hetzelfde. Heb nog snel op de dozen geschreven dat ze minimaal 1 1/2 uur voor het serveren uit de koeling moesten. Ben benieuwd of ze dat ook gedaan hebben....

Ze zien er trouwens super uit  :Y

7

mooi hoor