1 Laatst bewerkt door rosajati (09-07-2010 13:46)

Onderwerp: Een ridder en een boef

Gister was onze oudste jarig en wilde graag een kasteeltaart (of 1 van de andere taarten die hij hier geregeld ziet.... ) Maar goed, mama was bij Wendy geweest dus dat kasteel kwam goed uit... Gevuld met chocopasta, chocobc en chocobolletjes (tja je bent 7 en houdt van chocolade...)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VUTRZFRW.jpg

Aangezien de jongste over 12 dagen jarig is, en we dan op vakantie zijn... En ze ook nog heel graag samen een heel groot kado wilde hebben (playmobil trein) besloten om de verjaardagen samen te vieren. De taartkeus was makkelijk een boef voor een boef..... Gevuld met lemon curd, lemon curd bc en bastognekoekkruimels (helemaal niet gestuurd door mama....)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-W4KRT6FL.jpg

Oja hij wilde ook wel iets met voetbal, vandaar de oranje kleur en de roodwitblauwrand....

Enjoy!

2

Re: Een ridder en een boef

Erg leuk! Beide taarten.

En ja, soms moet je een beetje sturen voor de vulling ;)

Groetjes, Marjan

3

mooi geboetseerd!

4

Hele leuke taarten!!! :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

5

Gefeliciteerd met de mannen en ze hebben geen klagen met zo een handige moeder , super kasteel en boef

6

Prachtige taarten!

7

Prachtige taarten Sandra en (alvast) gefeliciteerd met Jari en Tijn !

Groetjes, Conny

8 Laatst bewerkt door citroentje (09-07-2010 15:42)

ooooh wat is dat kasteel mooi, mijn zoontje zegt net...mama die wil ik ook  :o voor mijn verjaardag !!!  oei, dat vind ik wel lastig... haha,misschien heb je een soort how too, stappen plan achtig iets voor mij???? Mijn zoontje vindt hem echt prachtig en ik ook  :thumb:

Groetjes Tamara

Leven is het meervoud van lef! (loesje)

leuke taarten

10

heel leuk !  :thumb:

11

Ze zijn allebei erg mooi, daar zullen je jongens blij mee zijn...  :thumb:

12

Wat een gave taarten. Heb je ridderdrakenkasteeltaart opgeslagen ter inspikratie! Wat een mooierd!

Groetjes Sas

13

mooi hoor

14

ik vind ze allebei leuk!! Heb vandaag een paar kastelen voorbij zien komen en het lijkt me heel erg leuk om zoiets te maken. Ik ga mijn dochter eens bewerken voor volgend jaar...

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl