1 Laatst bewerkt door S.ther (09-07-2010 18:41)

Onderwerp: Welke malloot.....

....verzint het om in de tropen een taart te gaan decoreren als het eigenlijk niet hoeft?! Ik dus, en ik ben totaal niet tevreden. Voor het eerst een  mat gebruikt, kreeg hem totaal niet strak en er zitten scheurtjes in. Verder schijnt ie door en de roosjes zitten niet in het midden, om een scheur bovenop te verbergen  :rolleyes:
O ja, de taart is ook gewoon scheef. Dus terwijl de temperatuur hier tot bijna 30 opliep zakte mijn humeur tot onder het nul-punt.
Genoeg geklaagd, komt 'ie:

http://lh4.ggpht.com/_0BHIDtLtuA0/TDdT4EiY__I/AAAAAAAABOY/N6ktdmSBHzQ/s640/HPIM1924.JPG

De roosjes zelf vond ik wel pittig, maar die foto is dan weer een beetje wazig..
http://lh4.ggpht.com/_0BHIDtLtuA0/TDdT4sem6eI/AAAAAAAABOc/eIe9vNAGJD8/s640/HPIM1926.JPG

Ik zet me vast schrap voor commentaar :)

Soms zit het mee, maar meestal niet

Re: Welke malloot.....

Haha!
Nee joh, voor mij ziet er gewoon strak uit hoor...
Je roosjes zijn idd erg mooi!
Maar de foto's zijn wel klein...is dat bewust om het eea te verhullen?! :lol:

3

Kan je je foto's ook vergroten?

Zo zijn ze niet te zien........

4

Zie onderschrift, dan kunnen jullie ze wel zien als het goed is

5

Zo beter?

6

maar je hebt wel lekker taart straks bij de koffie :Y

Ik bak taart, ik eet taart, ik ben taart.
groetjes Ingrid

7

Hi Hi Hi....... :lol:
Die " malloot" maakt anders wel mooie taarten!
Ik ben benieuwd hoe de taarten eruit komen te zien    :D   met " slecht" weer!  :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

je schrap zetten is niet nodig,hihi...
ik vind het echt een heel mooie taart hoor!
welke maloot...hihi, ik was ook al een rede aan het zoeken mn oven aan te gaan zetten :D

9

vind hem wel mooi hoor haha

10

mooi gedaan hoor!!

Waar in de tropen heb je deze taart gemaakt?  :D

geen commentaar wel nog een tip: je hebt nu hulstblaadjes gebruikt bij je roosjes. Ik had daar zelf de rozenblaadjes voor gebruikt en als je die niet hebt ... even zelf een rozenblaadje maken ;)

11

super!

12

Nathalie schreef:

mooi gedaan hoor!!

Waar in de tropen heb je deze taart gemaakt?  :D

geen commentaar wel nog een tip: je hebt nu hulstblaadjes gebruikt bij je roosjes. Ik had daar zelf de rozenblaadjes voor gebruikt en als je die niet hebt ... even zelf een rozenblaadje maken ;)

Ja, dat dacht ik ook al, maar omdat dit een experiment was die toch al mislukt was, wou ik even die nieuwe hulstuitstekers (raar woord!) uitproberen. Rozenblaadjes heb ik niet. Komt goed de volgende keer Bedankt voor de tip  :)