101

Re: Nog maar wat taartjes van mij.... in aparte vormen

in 1 woord geweldig!!!!!

hoop dat ik ooit jou niveau kan bereiken....... :Y

102

mooi hoor !

103

Stik en stik jaloers ben ik op jouw taarten.
Ze zien er zo prachtig mooi uit!
Om door een ringetje te halen!!!!

104

o jee wat ben jij goed zeg.
Kreeg laatst een kaartje van jou (zelfde als ik heb toevallig) van Rob Hartman en heb toen op je site gekeken hele mooie taarten  maak je echt stuk voor stuk plaatjes mag ik aub voor je gaan werken haha

105

WAUW..en ik heb het geluk dat ik én bij Brenda kwebbeltje) en bij jou (gastworkshop Dordt.) op tijd was met inschrijven!! JOEPIE!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

oooohhhhhhhhhh!!!!(ze hebben geen mn-mond-valt-er-van-open-smiley..) wat een perfecte taarten!!! echt heel gaaf!!!
duurt vast nog wel heel erg lang voordat ik zoiets eens kan proberen zo'n wavy... maar lijkt me wel heel leuk om te doen ook)
moest wel wat lachen met; alle comentaar welkom???
hihi, wat voor commentaar kun je nou bij zo'n kunstwerken verwachten?! GEEN dus...
groetjes neeltje

even een vraagje, suus je zei over dat masker, een ovaaltje laten drogen...(ehm...sorry, misschien een domme vraag?) :o  maar wat is een ovaaltje? soort van fondant iets?(of bedoel je in een ovale vorm?)
zal maar zeggen...ben een beginner he  :D die geen cursus heeft gedaan..helaas...hopelijk komt dat nog eens ooit...

groetjes neeltje

108 Laatst bewerkt door mamavanbeau (04-08-2010 08:16)

superrrrrrrrr mooi en zo strak afgewerkt ik hoop dat ik dat ook ooit zo mooi kan doen.

als ik meer geoefend heb kom ik me zeker aanmelden voor een workshop.

:thumb:  :thumb:  :thumb:

appeltaartenvrouwtje schreef:

even een vraagje, suus je zei over dat masker, een ovaaltje laten drogen...(ehm...sorry, misschien een domme vraag?) :o  maar wat is een ovaaltje? soort van fondant iets?(of bedoel je in een ovale vorm?)
zal maar zeggen...ben een beginner he  :D die geen cursus heeft gedaan..helaas...hopelijk komt dat nog eens ooit...

groetjes neeltje

Hoi Neeltje!

Dank je wel zeg, wat een lief compliment! En de andere dames trouwens ook weer bedankt!!

Ik bedoel inderdaad gewoon een soort ovaalvorm van fondant met tylose. Ik had het van tevoren een beetje opgemeten van voorhoofd tot kin en van oor tot oor zodat ik in de juiste maat een papiertje kon knippen. Ik heb wel nog wat moeten bijknippen hoor, voor mijn papier de juiste vorm had.
Dan het ovaaltje van fondant (in de vorm van het papier) op je kop leggen... niet je eigen kop maar die porseleinen kop  :lol: .... en voorzichtig in alle kiertjes en kuiltjes duwen. Dan de ogen voorzichtig uitsnijden met een heeeel scherp mesje en met een kliene balltool de snijrandjes wat netter bijwerken. Voor de neusgaten gewoon een gaatje prikken en met de mini ball tool wat groter maken.

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

110

ik vind ze stuk voor stuk prachtig. :thumb:

Leven is het meervoud van lef.

111

Nou Suuz,

Heb er gewoon geen woorden voor.
Geweldig.
Blijf er na kijken.

112

WOW WOW WOW!!! Echt waar ik wilde dat ik dit kon, zooo mooi!!! Wil wel de how-to`s en dan ook hoe je de kleuren zo mooi krijgt :P Echt complimenten!!

I love pie!!

113

Keek net even op je site en kijk echt met verbazing naar die taarten, dit zijn voor mij echt wel de toppers die ik heb gezien hoor!! Ik wil ooit ook zo goed worden...mag ik vragen hoelang je al met taarten bezig bent? Het is dus blijkbaar echt allemaal te leren :D

I love pie!!

Dank je wel Margreetjuh, wat een ontzettend lief compliment!!
Er staat een heel duidelijke How-Tot van Yakefrank op het forum, dus die kan ik je zeker aanraden. Wat kleuren betreft, ik haal gewoon altijd een grote hoeveelheid witte fondant, en die kleur ik met sugarflair. Je kunt die kleuren ook heel goed mengen, of de gekleurde fondant mengen om er weer iets anders van te maken.

De pareltjes en gouden dingetjes zijn geschilderd met lustre dust en alcohol, ook weer van sugarflair :)

Vorig jaar juli heb ik mijn eerste twee taartjes gemaakt, die staan bij die topic over je lelijkste taart :)
En precies deze week vorig jaar heb ik mijn PME 1 cursus gedaan, dus eigenlijk ben ik goed en wel een jaartje bezig nu.

https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

115 Laatst bewerkt door petrawb (04-08-2010 19:36)

wow!! heel mooi strak! mooie kleuren combi!! het masker is ook erg leuk!!

116

Nou Suikertaartje-Suuz ik vind het ontzettend knap dat je binnen een jaar tijd dit kan  bereiken!! Je hebt het volgens mij echt in je zitten...en oefening baart kunst, dat kun je hier wel zien...Ik hoop volgend jaar ook zo goed te zijn hihi, maar aangezien ik nog wel eens tijd te kort kom (nou ja wie niet he haha:P) vraag ik me dat echt af...
Succes verder met al je baksels!!!

I love pie!!

117

wat een kunstwerken!!! Ik hoop dat die gave in de naam zit!! hahah

www.lil-suz.blogspot.com voor meer over mijn creaties

Dank je wel.... alweer  :Y

@ lil_suz:
Ik denk dat het vast in de naam zit hoor, maar fotograferen van de mooiste kant wil ook wel helpen :)

119

Ik vind jou taarten echt zo geweldig. Zijn allemaal juweeltjes. Van mij ook een diepe respect. Prachtig.

120

wow waanzinnig goed zeg..... vooral dat masker vind ik echt heel erg gaaf....  :) zover ben ik nog lang niet......  :|

A chocolate in the mouth is worth two on the plate

121

wow waanzinnig goed zeg..... vooral dat masker vind ik echt heel erg gaaf....  :) zover ben ik nog lang niet......  :|

A chocolate in the mouth is worth two on the plate

122

Hi, wat voor superlatieven kan ik nog gebruiken, wordt gewoon heel erg vrolijk van jouw taarten....ik woon in Zoetermeer...ga denk ik maar eens de stoute schoenen aantrekken en Kwebbeltje vragen of er ergen nog een plekje voor een workshop is....

heel erg mooie stijl, vrolijke, frisse kleuren, prachtig !!

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

123

Wauw in een woord mooi!!!!!!!
Ik vind alles zo perfect afgewerkt complimenten.
Ik heb ook het genoegen om je in Zwijndrecht
te zien ik kan niet wachten.
Ik wil dat dusten in het goud en parel wel eens zien.

Groetjes P@trici@

124

Wat een geweldig mooie taarten maak jij zeg!!!! Zo orgineel!!!
Je hebt er een fan bij :Y

125

Geweldig mooi, ik hou ook zo van Wavy
:thumb:  :thumb:  :thumb: