1

Onderwerp: Callebaut Fondant

Al enige tijd ben ik op zoek naar de Callebaut suikerpasta / rolfdondant. Vertegenwoordigers kunnen niks zonder een productcode, dus mijn vraag is of hier iemand misschien een emmer heeft staan en even voor mij zou willen kijken. De codes van Callebaut zijn vaak heel apart bijv. FNW-
Alvast Bedankt!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

Re: Callebaut Fondant

Hoi,

Volgens mij is dit wat je zoekt, maar op deze site staat ook het artikelnummer enz.

Op de site van Callebout (com) staat deze emmer met deze tekst:
Op de emmer staat: Witte pasta met een neutrale zachte vanillesmaak als couverture voor gebak en als decoratie
COW-5031DP
Wit glazuur en decoratiepasta, emmer van 7 kg.

Is dat hetgeen wat je zoekt?

3

Het is wel een vrij stugge suikerpasta om mee te werken, ik krijg hem met heel veel moeite gekneed en het is voor mij niet voor herhaling vatbaar, je moet ervan houden.

4

Ik vind de pasta van callebout juist wel heel fijn om mee te werken en ik gebruik niets anders.

5

Ik heb je gemaild!!! ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

6

Dank jullie wel!!  Dat is hem ! Ik ga de heren vertegenwoordigers eens aan het werk zetten  :lol:  :lol:

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook