1 Laatst bewerkt door LauradB (07-07-2010 13:27)

Onderwerp: Burberry print op frosting

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje over het printen met frosting sheets. Ik wil graag een Burberry print uitprinten op een frosting sheet. Nu zie ik bij iedereen hele mooie heldere prints. Net heb ik ook een burberry patroon uitgeprint maar de kleuren komen helemaal niet mooi uit.. Ik heb al een andere Burberry print geprobeert, maar ook deze word niet zo mooi.. Moet ik mijn printer anders instellen (had hem gewoon op de hoogste kwaliteit staat) of word de print duidelijker als je hem op je taart doet?
Ik vroeg me af hoe jullie dat doen en hoe de print zo mooi en duidelijk word?

Ik heb overigens een Canon IP4700 printer.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, moet die taart morgen leveren :(

Groetjes Laura

2

Re: Burberry print op frosting

Ik zet hem gewoon op hoge kwaliteit en selecteer ook voor papiersoort een hoogglans fotopapier. Het kan natuurlijk ook te maken hebben met de kwaliteit van het plaatje. Als je print wazig is (alsof het onscherp is), dan is het plaatje wat je print waarschijnlijk te klein. Het minimum is echt 600x800 pixels, liefst groter. 300dpi is het mooiste, maar die zijn lastig te vinden. Als je plaatjes zoekt in google met de toevoeging "wallpaper" of "background" krijg je ze meestal wel.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

Glamour schreef:

Ik zet hem gewoon op hoge kwaliteit en selecteer ook voor papiersoort een hoogglans fotopapier. Het kan natuurlijk ook te maken hebben met de kwaliteit van het plaatje. Als je print wazig is (alsof het onscherp is), dan is het plaatje wat je print waarschijnlijk te klein. Het minimum is echt 600x800 pixels, liefst groter. 300dpi is het mooiste, maar die zijn lastig te vinden. Als je plaatjes zoekt in google met de toevoeging "wallpaper" of "background" krijg je ze meestal wel.

Mm, ik heb het geprobeerd.. Verschillende instellingen voor mijn printer gebruikt. Heb het ook op ouwel geprobeert, maar maakt niks uit. :( Het probleem zit hem in de kleur.. Wat de printer uitprint is een hele andere kleur dan op mijn scherm. Weet iemand hoe je die kleuren anders is kan stellen misschien?

Groetjes Laura

Is 1 van je kleuren misschien op?
Dan kunnen de kleuren anders worden als op het scherm

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

5

Taartenprinses schreef:

Is 1 van je kleuren misschien op?
Dan kunnen de kleuren anders worden als op het scherm

Nee ook al niet..  :nooo Ik heb 5 van die inktpatronen in de printer. Heeft er misschien iemand ervaring met de printen Canon IP4700? Of iemand die een burberry print heeft die altijd goed gaat? Ik heb nu een burberry print van colour lovers.. Daarvoor twee andere gebruikt die ik gegoogled had.

Snap echt niet wat ik verkeerd doe.. :s