Onderwerp: Summertime flipflop party!
Zomerse cuppies met flipflops...
Omdat het zulk lekker weer is, en mijn besteller me de vrije hand gaf eindelijk genoeg redenen om de flipflop mold te kunnen gebruiken.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Summertime flipflop party!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zomerse cuppies met flipflops...
Omdat het zulk lekker weer is, en mijn besteller me de vrije hand gaf eindelijk genoeg redenen om de flipflop mold te kunnen gebruiken.

Schattig! 
Aaah bestaat er een mold voor?! Ik heb gister allemaal flip flops geboetseerd uit de losse pols. (Viel trouwens wel mee hoeveel werk het was, het waren er niet zoveel.
) Je cupcakes zijn erg leuk!! Lekker vrolijk!
Wat een super-vrolijke cupcakes, heel erg leuk!
Wow....you have a lot of patience...
Wat een superleuk zomers en vrolijke cupcakes!! Heel gaaf 
leuk !! ik heb sinds vorige week ook de flip-flop mold en ben er zó blij mee 
Super leuk je krijgt echt zin in vakantie.
Vraagje, ik heb deze mold wel eens voorbij zien komen maar hoe doen julie dat dan met de verschillende kleurtjes??
Mischien stel ik wel een hele domme vraag maar ik snap niet hoe je dat doet met de mold
Super leuk je krijgt echt zin in vakantie.
Vraagje, ik heb deze mold wel eens voorbij zien komen maar hoe doen julie dat dan met de verschillende kleurtjes??
Mischien stel ik wel een hele domme vraag maar ik snap niet hoe je dat doet met de mold
Eerst het kleurtje van het bloemetje doen dan de randjes vullen met een ander kleurtje en als laatste de kleur voor het zooltje erin, even in de vriezer en klaar !!
leuk!
Waar hebben jullie die flipflop-mold gevonden?
Super bedankt voor die uitleg, nu maar proberen of mij dat ook gaat lukken.
O'ja, nu moet ik toch echt die mold kopen 
ik vind ze super én héél zomers!!!
Ohhh, die zijn echt 'super cute'
Ga maar eens op zoek naar die mold...
Gevonden.
Ik ben nieuw en een beginner nog maar, maar heb de mold al snel gevonden. Geen idee wat een mold was en hoe je er nu precies mee werkt. Eigenlijk had ik verwacht dat het er het tegenovergestelde uit zou zien. Misschien op youtube eens naar een fimpje kijken of is er een van jullie die me het uit kan leggen?
maakjetaart.nl/osCommerce/product_info.php/cPath/77_153/products_id/1607
Gevonden.
Ik ben nieuw en een beginner nog maar, maar heb de mold al snel gevonden. Geen idee wat een mold was en hoe je er nu precies mee werkt. Eigenlijk had ik verwacht dat het er het tegenovergestelde uit zou zien. Misschien op youtube eens naar een fimpje kijken of is er een van jullie die me het uit kan leggen?maakjetaart.nl/osCommerce/product_info.php/cPath/77_153/products_id/1607
Het is echt super-simpel... mold vullen met fondant, goed aandrukken, even in de vriezer (5-10 min ) en de vorm leegdrukken, KLAAR !!!
Waar hebben jullie die flipflop-mold gevonden?
Weet niet of ik dat hier mag noemen maar ik heb hem via ellenscreativecakes.nl
Als je de mold insmeert met een beetje crisco hoeft ie ook niet in de vriezer. Wip je de slippertjes er zo uit!
Ik heb hem idd ook bij Ellen weg.
superrrrrrrrrrrrr leuke cupcakes ik heb de mold al zo lang op mijn lijstje staan maar elke keer zijn ze uitverkocht helaas.
Mag ik vragen waar je de leuke papieren paraplu's koopt? Kan hier alleen maar hele domme vinden
Superleuk vrolijk geheel zo saampjes op dat onderbord!
Zoete groet,
Mandy
Topic van een jaar terug !!! 
nou ja ik zocht op zoekfunctie naar dit leuke malletje heb niet op datum gelet eerlijk gezegd maar na een jaar zijn ze nog steeds leuk hoor

En als iemand antw heeft op mijn vraag waar je deze leuke parasolletjes van papier kan kopen dan hoor ik het graag
Hema geloof ik 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Summertime flipflop party!