1

Onderwerp: Jippie, geslaagd voor zijn B-diploma

Niet erg origineel en deze verdiend bepaald geen schoonheidsprijs. Schots en scheef maar ach; een snel taartje voor onszelf want onze jongste (en laatste) is geslaagd voor zijn B-diploma. Ik had graag meer details aangebracht maar het was vorig weekend zo warm dat ik blij was dat ik nog iets voor elkaar kreeg.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-H8SF6H3R.jpg

2

Re: Jippie, geslaagd voor zijn B-diploma

prachtig :thumb:

3

Super leuk!

4

Vind hem errug leuk!

5

Heel leuk! :thumb:

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

6

Vind 'em hardstikke leuk! En felicitaties voor je zoon, dat diploma heeft hij maar mooi binnen!

7

Kei leuk, en proficiat met je zoon, je hoeft nu gelukkig niet meer in een warm zwembad te zitten  :Y

hoop over 2 weken hier ook zo'n taart te maken en zijn wij ook van de zwemles af. en het warme bad poe poe

Lieve groetjes van Nicole

8

Erg leuk!!! :thumb:

9

hoi An,

ik vind hem leuk.
Vraagje: heb je die 'steentje' erin gemaakt nadat je de taart hebt bekleed of eerst steentjes en toen voorzichtig eromheen gedaan?

groet Laura

10

Top, gefeliciteerd !  :thumb:

Hij is erg leuk ( de taart ook hoor ;) )

Groetjes van Nicole!!

12

laurah12 schreef:

hoi An,

ik vind hem leuk.
Vraagje: heb je die 'steentje' erin gemaakt nadat je de taart hebt bekleed of eerst steentjes en toen voorzichtig eromheen gedaan?

groet Laura

Eerste de steentjes erin gedrukt en vervolgens eromheen gelegd. Vanwege de hitte niet echt goed gelukt want het glijdt onder je handen vandaan.....