1

Onderwerp: Klein stapeltje; verstevigen?

Ik wil eens uitproberen een stapeltaartje te maken (je moet ergens beginnen met stapelen, nietwaar?  O-)).

Nu heb ik een onderste taart van 20cm doorsnede, dan 15cm doorsnede en als bovenste taartje een mini-Blanda-vormpje (12cm denk ik?).

Moet ik deze taartjes ook verstevigen dooor middel van taartkartonnetjes tússen de stapeltjes en KitKat (of maisprikkers, waar haal ik die?) of kan ik het gezien het minimale formaat/omtrek ook zónder versteviging doen?

Ik vul ze met bbr, frambozenjam en aftereightmousse.

2

Re: Klein stapeltje; verstevigen?

Niemand???  :(

Beter het zekere voor het onzekere...
zeker met dit weer..
en speelt ook mee of je ze moet vervoeren
dan zou ik het helemaal niet gokken onder...

4

6km verderop, naar mijn werk......

Maar goed, inmiddels ook maar besloten er wat KitKats in te steken...

Ik doet dat altijd eigenlijk.

Groetjes Natasja!

6

Als je niet wil, dat het inzakt, altijd 1 (maar liefst 2) kartonnetjes per laag en stutten met maiskolfprikkers/sticks of wat dan ook.

Groet, Jolanda

7

Wie weet eigenlijk waar ik die maiskolfprikkers het best/voordeligst kan bestellen?

8

Ik haal ze bij de Sligro in een doosje met 250 stuks, de laatste keer € 3,87 betaald incl btw

Groet, Jolanda

ik heb geen sligro pasje, ik haal ze bij de paardenkooper, daar kun je zonder pasje terecht (in nieuwegein iig wel)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

Top, op mijn werk hebben we wel een Sligro pasje. Heb wel een klein zakje gevonden tussen mijn taartspullen.....

Mocht dat niet lukken, ga ik wel naar Paardekooper binnenkort. Die maisprikkers lijken me súperhandig!

Heb t taartje van vanavond gestapeld met KitKat (en kartonnetjes ertussen). Ziet er prima uit, ben benieuwd hoe het morgen erbij staat....  :+ (zie Taartenparade)

11

hier ook sinds kort de prikkers bij de Paardekooper vandaan, ik meen 4,95.

Groetjes, Dorothea.