1 Laatst bewerkt door mlinden (20-10-2010 07:24)

Onderwerp: Pff, niet geheel gegaan zoals ik wilde

Scheurende marsepein, luchtbellen, niet strak etc etc.
De vormen die bovenop kwamen, waren helaas te klein, maar ja, het was maar een proeftaartje en ik had geen tijd meer om nieuwe te bakken. Is in ieder geval een leermoment voor de volgende keer.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden?

Groetjes, Marjan

2

Re: Pff, niet geheel gegaan zoals ik wilde

Origineel om een vierkante taart op 4 ronde te zetten. Skischansje snap ik alleen niet helemaal, maar de kleuren en decoratie vind ik leuk. Ik zeg : dikke duim! :thumb:

3

Origineel is ie zeker zeg!
Heel leuk bedacht.
Tja, het weer is niet altijd meegaand...

Have a Nice day!

4

Ik vind em leuk! Misschien het roze 3-hoekje/ skischansje vervangen door een ronde taart en dan een 3-laags topsy turvy?
Overigens vind ik de kleur van het 3-hoekje wel erg leuk in het geheel.
En wat het weer betreft, weet niet wanneer je de "echte" taart gaat maken, maar heb ergens op 't forum gelezen dat een ventilator aardig goed werkt.
Prima werk, die taart gaat helemaal goed komen :thumb:

5

Jammer, dat het niet zo mooi uitkomt met de bovenste taartje, want het idee is wel super leuk. Ook leuke decoratie. En wat je al schrijft: als dit een proeftaartje is, dan is het toch niet erg, dan maak je 'm volgende keer fluitend.

Groet, Jolanda

6

Heel cool gedaan!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

7

Séverine schreef:

Ik vind em leuk! Misschien het roze 3-hoekje/ skischansje vervangen door een ronde taart en dan een 3-laags topsy turvy?
Overigens vind ik de kleur van het 3-hoekje wel erg leuk in het geheel.
En wat het weer betreft, weet niet wanneer je de "echte" taart gaat maken, maar heb ergens op 't forum gelezen dat een ventilator aardig goed werkt.
Prima werk, die taart gaat helemaal goed komen :thumb:

Een ventilator werkt idd goed, maar ja, dan moet je hem wel gebruiken  ;). Ik had eerst ook een rondje ipv een skischans, maar toen kwamen de maten helemaal niet mooi uit. Ik baal een beetje van de verkeerde maten, de volgende keer de grote ronde maar in gelijke diameter zoals het vierkantje. Maar ja, hij blijft in ieder geval staan op 4 rondjes, dat vind ik al heel wat  :) .

Bedankt allemaal voor de tips!

Groetjes, Marjan

hele leuke aparte taart

carpe diem

9

Gaaaaaaaaf!!! SUPERkleurencombi en heel apart gestapeld :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

10

Ik vind hem erg leuk en vooral de kleuren.