1 Laatst bewerkt door Marinina (06-07-2010 15:40)

Onderwerp: Ben ik nou zo'n muts ?????

Mijn zoon van 15 gaat volgend jaar naar een andere school en daarom hebben we straks een afscheids-drankje op school, ik heb deze voor de docenten gemaakt. NEE, hij hoeft ze niet uit te delen !! Zet ze gewoon in de koffie-kamer !!  :lol:

Hij vindt het VET stom en zegt dat ik ze maar moet geven, nou en.... doe ik wel !
Wat ik stom vind is dat sommige ouders helemaal niet komen.... dan ben ik maar een muts !!

Dit zijn ze, valt best mee toch ?? :

http://www.mijnalbum.nl/Foto-D3JXW8BR-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZSJRAXEN-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8CRRQN3X-D.jpg

2

Re: Ben ik nou zo'n muts ?????

ik denk dat de juffen en meesters ze erg mooi zullen vinden.
Ik ook .
Maar snap je zoon van 15 ook wel vet stom natuurlijk :D

3

Ik vind ze hartstikke leuk maar kan me goed voorstellen dat een zoon van 15 dit niet al te stoer vind om te geven. Misschien had je beter een cupcake kunnen maken met het logo van zijn favoriete game-console ofzo. Veel stoerder en misschien stukken minder 'stom' in de ogen van je zoon.

4

ik vind ze echt super!
mag ik vragen waar je de doosjes vandaan heb?

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

Ze zijn erg leuk...maar net als hierboven al beschreven: Ik snap je zoon...Denk dat zijn idee van VET STOER ff anders is... :lol:
Maar maak je niet druk, ze zijn echt heel leuk!

6

taartschuur schreef:

ik vind ze echt super!
mag ik vragen waar je de doosjes vandaan heb?

Doosjes heb ik gevouwen van karton, staat een filmpje op you tube onder : Etsy How To: Make a box out of scrap paper!
Ik zag dat iemand van het forum dit eens geplaats had, maar weet niet meer wie, de cc passen er perfect in !!

Whahahaha...... het is ook niet de bedoeling dat hij ze geeft, natuurlijk is dat stom, maar ik geef ze gewoon af of zet ze in de koffiekamer ofzo, vind het ook niet leuk om niets te doen, begin nou wel te twijfelen.... Ben ik soms toch een muts ???  :s

7

Ik weet zeker dat ze er blij mee zijn en ik denk stiekem  je zoon ook wel maar dat is noet cool  :cool: om dat te laten blijken toch?  :x

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

8

Erg leuke cc-tjes en mooi op kleur met de baking cups. En die doosjes zijn perfect. Dat moet ik onthouden!!!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

9

wat zijn ze leuk joh!!!!!!

10

wat zijn ze leuk joh!!!!!!

11

Ze zijn echt super leuk zeg!!!! En tja, typisch de reactie van een 15 jarige hè.... ;)  Hij wil er gewoon niet mee gezien worden, want dat is idd niet stoer......Maar hij vind het stiekem vast heel leuk/lief dat mams ze gemaakt mee.......(al is het ook niet stoer om dat te laten merken... ;) )

Groetjes Kirsten

vind ze leuk!

en zeker geen muts! Ik krijg ook vaak van ouders iets aan het eind van een schoolcarriere! En ik werk ook op een middelbareschool

Groetjes Natasja!

13

Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaf! Super mooi! Ik vind de kleuren combinatie ook super mooi bij je cuppies.

Ik ga straks even kijken naar die kartonnen doosjes, want die zijn VET COOL!  :Y

Ik kan me de reactie van je zoon wel een klein beetje voorstellen. tenminste, op die leeftijd vind je toch al bijna alles wat je ouders doen vet stom hahaha.

Ik weet zeker als hij straks de complimentjes zal ontvangen, hij diep in zijn hart toch wel blij is dat zijn moeder zulke lekkere dingen kan maken. Maar op die leeftijd ga je dat toch niet hard op zeggen..... ;)

Groetjes San

14

Ik doe elk jaar iets met de zomer vakantie voor de juffen heb nu 6 theezakjesmapjes gemaakt met een koker droste chocolade erbij en een zelf gemaakte kaart nu zijn mijn kinderen een stukje jonger dan jou zoon...
Maar ik vind het heel attent en ik denk dat het ook zeker gewaardeerd wordt door de leerkrachten!
en dat je zoon het niet vet vind dat komt later wel als hij de complimenten krijgt :D

Groetjes en fijne dag!
Kruimel

15

Nou, thuis van de afscheids-borrel, heb het gewoon aan z'n mentor gegeven en die vond het geweldig en zou ze in de docentenkamer zetten en Rachid........vond het achteraf toch wel leuk !  ;)  :lol:

16

Natuurlijk zijn je cc's hartstikke mooi, natuurlijk vinden de leerkrachten dat hartstikke leuk en natuurlijk vind je zoon dat hartstikke stom  :D, maar stiekem is hij heus wel trots hoor!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

17

Tuurlijk is dit vet stom, maar daarvoor ben je toch een jongen van 15.  :o

Misschien wel een beetje ook door het onderwerp wat je op de cc'tjes hebt geplaatst. Heeft hij waarschijnlijk helemaal niets mee. Iets stoerder voor een jongen, kan ik me wel voorstellen.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

18

ik heb er 1 van 13 die begint ook schaamt zich voor mij en ik heb geleerd dat ik me lekker niks van deze kleine man wat dat is hij een kleine man moet aan trekken ik probeer niet onder de grillen van deze puber gebukt te gaan power to alle mams met pubers
GEWELDIG je cuppies helemaal top

19 Laatst bewerkt door rietdhg (06-07-2010 20:01)

sorry plaatste ik mijn berichtje twee keer dan nog een keer
je cuppies vind ik super gaaf

20

Marinina schreef:

Rachid........vond het achteraf toch wel leuk !  ;)  :lol:

Hahahahaha, natuurlijk!!!!  ;)

Groetjes San

21

rietdhg schreef:

ik heb er 1 van 13 die begint ook schaamt zich voor mij en ik heb geleerd dat ik me lekker niks van deze kleine man wat dat is hij een kleine man moet aan trekken ik probeer niet onder de grillen van deze puber gebukt te gaan power to alle mams met pubers

power to alle mams met pubers  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

22

Marinina schreef:
rietdhg schreef:

power to alle mams met pubers  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

hahaahahah zeg ik die wel gebukt gaat hahahahahahaha lig in een deuk hier met lapie op schoot en voetbal aan pfffffffffff....

23

....hihihi.... weet nog heel goed dat als er 1 ding was wat je níet moest doen op de middelbare school was het leuk praten over leraren, bahalve natuurlijk die ene die íedréén leuk vond...

Naah en dan ga je die lui idd niet voeren met cupcakejes, van je moeder..., naah...

Ik vind ze erg mooi en heel lief en erg attent! Maar ja ik ben moeder en juf en dus misschien ook wel vermutst...

Groetjes Sas

24

Zit hij op de middelbare school? Want dan is het ook gewoon 'Niet cool' om uit te delen, haha, dat doe je gewoon niet meer?

Ik vind ze iig erg leuk geworden en ik weet zeker dat de leraren dat ook zullen vinden.

25

ik vind ze superleuk!!! Ik begrijp je 15jarige zoon wel ...euh mams??? Maar ik denk dat de docenten dit ten zeerste gaan waarderen ...wie wil er nu niet zo'n tof cc? Zie maar dat je er genoeg hebt want anders gaan ze nog vechten erom,haha