1

Onderwerp: spuitzak handig?

Hoi allemaal,

Ik vroeg me af of de wegwerp spuitzakken uit de webwinkel handig zijn om het beslag in de cupcake vormpjes te krijgen. Weet iemand dat, of heeft iemand misschien een andere tip om het snel en netjes in de vormpjes te krijgen?

bedankt!

2

Re: spuitzak handig?

je zit helemaal verkeerd hier, ik heb je even gemeld.

Ik doe het meestal gewoon met een lepel, en anders is een snoepzak waar je een punt vanaf knipt ook handig

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

Klinkt als een goed idee....doe het zelf met een saus(kleine soep-)lepel...
Succes!

4 Laatst bewerkt door Mac (06-07-2010 14:22)

Oh ik dacht omdat het met cupcakes te maken had... Misschien kan een mod het topic naar bakken of zo verplaatsen?

Bedankt voor de snoepzaktip. Ik heb het met twee lepels geprobeerd en ik had echt het idee dat het efficienter moest kunnen...

ik doe het idd ook met een wegwerpspuitzak, werkt als een trein.

de show-off rubrieken zijn om je creaties te showen. de vraag&antwoord rubriek zijn om vragen te stellen.

[move]---> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

idd met een wegwerpspuitzak of snoepzak. Makkelijk te vullen en dan kun je zo alle CC vullen met het beslag. Geen geknoei, echt ideaal!

Liefs, Zanoni

7

Tof! Ik ga gelijk zakken bestellen (moet toch doosjes hebben ook) :)

8

Ik vul ze met de ijstang :+

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

9

spuitzak voor mij : werkt snel, proper en hygiënisch

10

Ik gebruik ook een snoepzak: geen geknoei, het werkt supersnel en in alle bakjes komt evenveel beslag waardoor je identieke cc's krijgt.

Zondag 14 oktober loop ik 4 Mijl voor de Dierenbescherming afdeling Groningen. Je kan mijn actie steunen via http://www.geef.nl/sharon of http://www.geef.nl/actie/miles-4-animals - Alvast bedankt!