Onderwerp: Paardenstapel
De opdracht was een paardenstapel, had al gezegd dat boetseren niet mijn ding is, maar dat was niet erg. Wou een hoef maken, en dan recht op zetten, maar dat was met het hete weer niet te doen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Paardenstapel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De opdracht was een paardenstapel, had al gezegd dat boetseren niet mijn ding is, maar dat was niet erg. Wou een hoef maken, en dan recht op zetten, maar dat was met het hete weer niet te doen.
Hoe bedoel je een hoef? Want dat is dus een paardenvoet...Bedoel je ene ijzer? Zoals je nu plat neergelegd hebt? Die had je toch van fondant + tylose kunnen maken?
Hoe dan ook...hij is toch leuk geworden met genoeg details?
Hoe bedoel je een hoef? Want dat is dus een paardenvoet...Bedoel je ene ijzer? Zoals je nu plat neergelegd hebt? Die had je toch van fondant + tylose kunnen maken?
Hoe dan ook...hij is toch leuk geworden met genoeg details?
oh haha ja hoef... paardenvoet iig dat ijzeren ding. En dat wou ik idd van fondant en tylose maken, maar met 33 graden werd het niet hard genoeg.
isabel-le schreef:Hoe bedoel je een hoef? Want dat is dus een paardenvoet...Bedoel je ene ijzer? Zoals je nu plat neergelegd hebt? Die had je toch van fondant + tylose kunnen maken?
Hoe dan ook...hij is toch leuk geworden met genoeg details?oh haha ja hoef... paardenvoet iig dat ijzeren ding. En dat wou ik idd van fondant en tylose maken, maar met 33 graden werd het niet hard genoeg.
Hihi, nee ook dan wil fondant bijna niet uitharden!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Paardenstapel