Re: çok teşekkür ederim
wat is ie prachtig suuz. heel mooi.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » çok teşekkür ederim
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Suuz, ook deze is weer toppie, heel gaaf dat blauw
Een prachtige taart!
AMAZING!!!! heel erg mooi... en leuk dat je een turkse in de familie heb Ze zal het zeker waarderen...
Héél erg mooi, ik vind hem zo'n beetje duizend-en-één nacht... mmmm, ik denk dat ik hier verliefd op ben
Hélemaal PRACHTIG! Lijkt de blauwe moskee in istanbul wel
Jouw wavy taartjes vind ik trouwens altijd erg mooi ('k wil graag eens een workshop bij je doen!)
Wow, prachtig! En waar je al niet je inspiratie uit op kunt doen, toch? Ik hou wel van deze stijl.
Mooi dat je zo je eigen stijl hebt ontwikkeld, altijd leuk om naar te kijken.
En wederom prachtig en maar goed dat je de was eerst bent gaan binnen halen want de kleuren zijn
Heel erg mooi gedaan, echt een plaatje
Wat een mooie taart Suuz echt schitterend.
vraagje welk kleur blauw is het?
Mooi, mooi en nog eens erg mooi!
Jeetje wat ben jij internationaal!!
Dat wil je niet weten
Hele mooie kleurencombi en heel mooi taartje. Echt een eigen stijl.Toppie.
Hij is super Suuz.
Wauw!
Echt heel erg mooi!
WOW wat super mooi.
Heel mooi, en de kleuren zijn ook prachtig.
Ben toch echt wel fan van je werk!
Kijk wel tig x terug...wat een kunststukjes en idd elke keer herkenbaar van jou en toch zo anders...wauw.
supermooie taart
Een erg leuk taartje!!
Jezus dames, wat een stortvloed aan complimenten!! Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op maar ik ben er wel erg blij mee
Ik heb trouwens helaas geen turkse in de familie, maar wel een turkse supermarkt om de hoek... telt dat ook? Het is wel echt een gezellige supermarkt hoor, ik zoek iedere week wel een reden om er even langs te wippen
De kleur blauw is een mengsel van voorgekleurde donkerblauw van het suikeratelier met wit, 1 op 1. Ik had niet genoeg van het donkerblauw, vandaar
En verder superbedankt allemaal voor de veeeeel te lieve complimentjes. Ik krijg er een warm hartje van, dank jullie wel!
't is inderdaad wel een beetje een turks taartje geworden, maar wel een hele mooie! Wat een mooie heldere kleur blauw en tja die decoratie ... die is natuurlijk ook weer geweldig. Ik weet niet hoe je 't in 't turks zegt, maar in Nederland zeggen we dan gewoon: goed gedaan meissie
wederom weer een prachtige taart
ik vind hem echt onwijs mooi! als dat je spoedklusjes zijn
ik hoop ooit ook zulke spoedklusjes af te kunnen leveren
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » çok teşekkür ederim