Onderwerp: Warm roze, warme parels, warme rozen, warme bruiloft, alles WARM!
Man oh man, een bruidstaart maken in een kamer waar het 32 graden is, is nog niet zo makkelijk als ik dacht, alleen werd mijn temperatuur nog hoger! Goede vrienden van mij trouwden afgelopen vrijdag in het hoge Noorden. Ik woon in het wilde westen en zou de taart mee nemen. Enkele uren voor ik wilde vertrekken, ging mijn auto kapot! Iets in het stuurhuis, waardoor het stuur continu blokkeerde, onmogelijk om daar 262 km mee te rijden en al helemaal met dochterlief èn taart in de auto! Uiteraard lukte het de garage niet om op zp'm korte termijn te repareren, waren alle leenauto's weg en kon ik niemand vinden die zijn auto kon missen. Huren was financieel geen optie, dus uiteindelijk is mijn moeder vanuit Friesland hierheen gereden, heeft ze mijn dochter, haar fiets en de taart mee genomen en ben ik er met de trein achteraan gegaan. Uiteindelijk kwam dus alles goed en was het een prachtige en vooral WARME dag!
De taart was gevuld met witte chocoladeganache en frambozen. De bruid droeg een roze jurk en de bruidegom had alle accessoires zuurstokroze. De taart moest dus... jawel... roze. Niet mijn smaak, maar best geinig.