1

Onderwerp: Oooo, wat dom achteraf!!!!

Ik durf het bijna niet te vertellen, zo stom is het...Heb mijn texture mat gebruikt en omdat de marsepein zo kleefde en de mat zo plakkerig etc was, heb ik hem in de vaatwasser gedaan :s  :grr:  :x

Hij kwam er niet zo erg mooi uit :x  om het zwakjes te zeggen. Stug en redelijk gekreukt zeg maar.
Kan ik hier nog wat aan doen of wordt het een nieuwe bestellen??????

Re: Oooo, wat dom achteraf!!!!

nee, daar kan je niets meer aan doen, neem aan dat het zo;n harde is, van CK. Dan zittgen er namelijk vouwen in die je er echt niet meer uit krijgt.
wat je nog kunt proberen, even de mat onder een hete douche houden, dan kan het zijn dat het plastic was soepeler wordt. als je de mat dan ergens te drogen legt/hangt waar hij zijn normale vorm kan terug krijgen.

zit te denken... als je hem inpakt met handdoeken, zou je hem dan ook kunnen strijken???? Tsja proberen kan altijd, anders kun je hem toch weggooien...  :think:

dit doe je dus noooooooooooooit meer! :+

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Het is het proberen waard! En inderdaad, dit doe ik nooit meer...

4

:thumb: Tirza! ik heb hem eerst met een handdoek gestreken, toen gingen er al wat kreukels uit, daarna met een theedoek (dunner) en hij is niet meer zo soepel als hij was, maar wel goed te gebruiken zo!

Nou, dat nooit meer!