1

Onderwerp: romantisch en blauw wit

Deze leuke taart om te maken moest afgelopen vrijdag een uur in de auto... dat ging goed  :P
taart van 30, 25, 20 en 15 cm gevuld met aardbeienmouse met stukjes aardbei en bbroom

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TGHRI67J.jpg

Deze taart is gemaakt met inspiratie de trouwjurk. De bloemen zijn hetzelfde als de bruid op haar jurk had staan.
Vanillebiscuit van 25 cm gevuld met twee lagen champagnecreme

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DN4LTSBG.jpg

toedels

2

Re: romantisch en blauw wit

Wat een mooie bruidstaart en wat goed dat je die met zo'n hitte veilig op zijn bestemming gekregen hebt... :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

3

Erg leuk alletwee!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

4

Heel mooie taarten, vooral de bruidstaart

5

Ik vind vooral de onderste erg mooi. Knap gedaan

Ik bak taart, ik eet taart, ik ben taart.
groetjes Ingrid

6

geweldig allebei.

7

Ze zijn allebei super!!! Beiden een ontzettend leuk ontwerp!
Mag ik je vragen waarmee je de bruidstaarten stut met dit weer? Ik twijfel namelijk over houten dowels en heb maar van die plastic buisjes van Wilton in huis gehaald... Hoe heb jij dat gedaan?

Alvast bedankt!
Groetjes, José

8

Lonestar schreef:

Ze zijn allebei super!!! Beiden een ontzettend leuk ontwerp!
Mag ik je vragen waarmee je de bruidstaarten stut met dit weer? Ik twijfel namelijk over houten dowels en heb maar van die plastic buisjes van Wilton in huis gehaald... Hoe heb jij dat gedaan?

Alvast bedankt!
Groetjes, José

Ik heb gestut met maisprikkers. Dat zijn dikke satestokjes zeg maar. In de onderste 2 heb ik er 9 gedaan en de bovenste kleinste rust op 5 stokjes. En dat heeft de rit wel overleeft. tot nu toe gaat dat eigenlijk altijd goed. Ik heb wel een 5 hoog taart voor aug opstaan en weet nog niet of ik die ook 5 hoog vervoer of daar terplekke in elkaar zet...

9

Erg mooi allebei!