1

Onderwerp: Waar kopen jullie je taartdozen?

Ik ben geen lid van de KvK en heb dus geen pasje voor een groothandel.
Dozen van de hebshop zijn mooi maar vind ik erg duur.
Iemand een idee??

Carpe diem... Of pluk eens een taartje!

Re: Waar kopen jullie je taartdozen?

[move]---> taartdecoratie algemeen

bij de paardekooper hoef je geen bedrijf te zijn om in de winkel wat te kopen. :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Hmm apart, hier in Barendrecht wel...

ja in nieuwegein vragen ze ook of dat de bon op naam moet, maar dan zeg je dus 'nee' en afrekenen maar  :Y

groetjes Tirza     

5 Laatst bewerkt door Dani (29-06-2010 17:26)

Super! Niets zeggen dan...  :x
Toen ik voor het eerst binnenkwam in Barendrecht moest ik gelijk alles overhandigen

6

Ik haal ze altijd bij de hema 26x26cm en 29x29 cm en 10 cm hoog
0.45 cent per stuk.
wat kosten  ze bij paardekoper?

ook zoiets, maar dan per 50 of 100 stuks. prijzen staan op de site, zelf even 19% btw erbij op tellen.

niet alle hema's willen dozen verkopen, dus dan heb je een gelukje dat die van jou dat wel doet :Y

groetjes Tirza     

Wilde net zeggen: heb ze bij de HEMA nog nooit zien liggen...

Life is what you bake it.

9

Ik heb ze wel eens gevraagd bij de plaatselijke bakker maar omdat daar reclame op stond (wist ik niet) verkochten ze deze niet.
Wel de kartons en onderkanten van de dozen wellicht heb je daar ook wat aan zodat je hem toch leuk in kan pakken?

10

Ik kan ze bij ons in de backshop hier kopen voor 50 cent per stuk, heb dan alleen grote maar ja zit niet om de hoek bij jullie.

Lekker doorbakken dan word ik steeds beter!

11

:rolleyes:  ik heb pas een pasje van de sligro geleend van mn ouders. en daar 100 taartdozen gescoord :D kwam op weinig uit per taartdoos dus had zoiets van  :thumb:  meenemen!!
Ze verkochten alleen geen taartkarton?? dat vond ik wel een beetje onlogisch

to bake or not to bake --- that's the question!

12 Laatst bewerkt door gerdad (05-07-2010 10:00)

Misschien kan iemand met een pasje voor meerderen inkopen, of ben ik nu fout bezig  :o

Lekker doorbakken dan word ik steeds beter!

13

Hier bij Hema betaal ik 50 cent. Alleen jammer dat dan de naam Hema erop staat. Op de bovenkant plak ik mijn visitekaartje, op de zijkant een paar witte stickers.
Verder bestel ik ze via deze hebsjop of andere, net als de cc-doosjes en de cc inlegvellen voor de grote dozen.

14

gerdad schreef:

Misschien kan iemand met een pasje voor meerderen inkopen, of ben ik nu fout bezig  :o

Ohhh, jaa! Goed idee!!
Mocht iemand dat willen doen.... :)

15

Biggeltaart schreef:

Hier bij Hema betaal ik 50 cent. Alleen jammer dat dan de naam Hema erop staat. Op de bovenkant plak ik mijn visitekaartje, op de zijkant een paar witte stickers.
Verder bestel ik ze via deze hebsjop of andere, net als de cc-doosjes en de cc inlegvellen voor de grote dozen.

'Mijn' Hema doet daar jammer genoeg niet aan; bedrijfsbeleid :( .

16

Hier bij de hema wel... heb er zelf nog gewerkt.. en heb het zelf toen geregeld! haha.. dus heb ik nu nog profijt van.. maar in de stad(amersfoort) verkopen ze ze niet.. in soest weer wel en hoorde dat ze daar maar 25cent waren. dus toch een keer daarheen!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

17 Laatst bewerkt door Wodan (05-07-2010 20:33)

Vanmiddag bij de sligro in den bosch geweest, geen taartdozen of kartons gevonden helaas.

Wel ander soort dozen, rechthoekig, voor schalen met eten ofzo..

Ook even verlekkerd staan kijken naar alle aroma's (geen mokka, zucht) en versierdingen..
Ze hebben ook blanco marsepein en fondant, met kleurstoffen.

Maar ze zouden dus wel taartdozen hebben? :/

18

Ik koop ze bij de Hema, en betaal hier in zevenaar maar 0,25 cent per doos. Ongeacht de maat. Ik heb stickers gemaakt met mijn naam en nummer die ik erop plak....
Probleem opgelost met de naam van de Hema