1 Laatst bewerkt door elskebet (04-07-2010 11:00)

Onderwerp: Even voorstellen tussen het expirimenteren door.

Hallo Allemaal,

Ik ben hier gekomen dankzij een tip van mijn zusje. Mijn dochtertje van bijna 3 en ik zijn allebei lactose-intolerant, dus ik maak al heel lang de taarten zelf.
Ik ben nu wel heel erg geïnspireerd om voor haar verjaardag eens echt uit te pakken met de taart, die eeuwige appeltaart heb ik nu wel eens gezien.
Vannacht(het werd al 12 uur voordat ik er erg in had) heb ik al een paar recepten uitgeprobeerd. Het puzzelen wil nog niet echt lukken maar dat komt vast goed.

O ja, voor degenen die nieuwsgierig zijn , ik ben nog ruim een maand 31 :shh: en ben gezegend met twee prachtige dochters van bijna 3 en 5 jaar. En woon in het prachtige Groningen.(wel een nadeel als je nog snel ingrediënten wilt halen in de dorpswinkel, die zijn er niet ;) )

ps mijn avatar is mijn allereerste creatie, geinspireerd door dit forum

Als het mislukt, probeer je nog een keer, nog eens, steeds maar weer....
En in de tussentijd heeft niemand meer avondeten nodig:)

2

Re: Even voorstellen tussen het expirimenteren door.

Welkom op het forum! Wat vervelend dat zowel je dochter als jij een lactose-intolerantie hebben. Hopenlijk kun je hier wat lekkere recepten vinden die jullie mogen. Veel plezier met je nieuwe hobby!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

Re: Even voorstellen tussen het expirimenteren door.

Dank je wel.
Ach ja je wordt wel heel creatief met koken als je iets niet mag gebruiken. Alleen wel balen dat mijn dochter dingen zoals melkchocolade niet mag hebben.
Maar ja ik ben er ook groot mee geworden :D

Als het mislukt, probeer je nog een keer, nog eens, steeds maar weer....
En in de tussentijd heeft niemand meer avondeten nodig:)