Onderwerp: Chocolade bisuit met ????
Ik wil graag een taart maken voor mijn dochtertje met chocoladebisuit (ze is hellemaal gek op chocolade)maar wat is er als vulling lekker bij.
Hebben jullie ideeen.
Alvast bedankt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Chocolade bisuit met ????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag een taart maken voor mijn dochtertje met chocoladebisuit (ze is hellemaal gek op chocolade)maar wat is er als vulling lekker bij.
Hebben jullie ideeen.
Alvast bedankt.
Ik heb er laatst een gemaakt met een laagje botercreme met peren-patidess en een laagje (AH) chocolademousse. Erg lekker, maar wel machtig.
laagje aardbeienjam/laagje bokkepootjesbotercreme, of aardbeienjam/botercreme met verse aardbeien. die twee combinaties heb ik wel eens gebruikt, en zijn erg lekker.
wat ik nog niet geprobeerd heb maar me wel erg lekker lijkt, is aardbeienjam/botercreme met banaan
aardbeienmousse!!
ik heb er een chocobom van gemaakt.... gevuld met bonbonblocmousse en ganache, maar een kersen of aarbeienvulling kan er ook prima in lijkt mij! of gewoon slagroom
*Mascarpone/slagroom en kersenjam
*opgeklopte chocoladeganache en kersenjam
*bonbonblokvulling en caramel
Allemaal lekker!
Advocaatmousse
Banaan!!!
Kokosmousse
Chocolademousse met dikke laag hagelslag met bosvruchtenbavaroise en bosvruchtenjam mmmmmmm
Heel simpel, heel lekker en niet duur: kersenvlaaivulling en slagroom. Oh ja, door je beslag gooi je ook nog wat extra pure hagelslag.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Chocolade bisuit met ????