Onderwerp: Chelsea's uitdeelijsjes

Deze heb ik gemaakt voor mijn kleindochter Chelsea om uit te delen op school op haar verjaardag donderdag. Alle kinderen vroegen of ze er nog een mochten hebben, lekker dus.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Chelsea's uitdeelijsjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Deze heb ik gemaakt voor mijn kleindochter Chelsea om uit te delen op school op haar verjaardag donderdag. Alle kinderen vroegen of ze er nog een mochten hebben, lekker dus.
Die zien er erg lekker uit
Welke topping heb je hiervoor gebruikt!
Mooi gemaakt, ze zijn net echt! 
mmmmmmmmm............ 
zien er heerlijk uit! vooral die toef.. erg mooi!
Heerlijk verkoelend, haha!
jammie wat ziet dat er lekker uit!
Ze zien erg erg lekker en mooi uit!!
eiwitschuim
Heb je dat in de oven gedaan? Of is het gewoon zacht en geklopt?
in de oven gedaan
Dank je.
Dat is eiwit opkloppen met suiker. Toefen spuiten en in de oven?
Hoe lang en hoe heet?
ze blijven leuk.
Ziet er echt super mooi uit, maar is rauw eiwit niet gevaarlijk?
sorry...... maar mijn kindje heeft een keer een week in het ziekenhuis gelegen met salmonella besmetting, vandaag mijn overbezorgheid met zulke dingen
.
Ik lees ook dat ze in de oven zijn geweest, hoe lang moet dat dan en op welke temperatuur voor de bacterien allemaal dood zijn?
Nogmaals ik vind ze echt super hoor ! 
prachtig en lekker mmmmmmm de kinderen boffen 
mooi!
welke bakvorm gebruik je daarvoor 
hoezo bakvorm? ik heb de wafels gewoon naast elkaar op een bakplaat gedaan.
dus je gebruikt gewoon echte ijsjeskoekjes? ik dacht dat het gebakken cakejes waren
zo gelijk deze bakvorm, maar dan anders

Ik vind ze ook mooi!
maar even voor de duidelijkheid. Eerst bak je de cakes in de ijshoorntjes gaar? En daarna bak je de toeven apart in de oven en als die klaar zijn blak je ze op de cakes?
er zit geen cake in, het is alleen toefjes op hoorntje
oohhhhh dus ze zijn gewoon leeg/hol??? Zullen ze wel heel licht geweest zijn, waaiden ze niet weg 
er zit geen cake in, het is alleen toefjes op hoorntje
Als ik het goed begrijp heb je de toef eiwit meteen in/op het ijsbekertje gespoten en ze toen 3 uur in de oven? Met ijsbekertje en al?
Ik dacht ook dat er cake onder zat!
ik vind het een heel leuk idee. Mijn dochtertje wordt in aug. 9. Zij wil ze ook trakteren. Maar dan wil ik eerst cake bakken in de ijsbekertjes. Dan los op een plaat het eiwitschuim in toefen bakken. Die plak ik er dan op!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Chelsea's uitdeelijsjes