1

Onderwerp: Pokemon

Lennard wilde graag Pokemon op de taart. Nou prima, geen probleem.
Ik had nog een opdracht staan dit weekend dus ik was lekker op tijd begonnen met boetseren. Maar we hadden van de week ook 2 schilders in huis voor het schilderen van de buitenboel, kom ik dinsdag uit mijn werk, zie ik mijn Pikachu op tafel staan met een hele ingedrukte kop!!! Bleek dat één van de schilders het een leuk poppetje vond en even wilde kijken... Zijn baas (vriend van ons) was kwáád! De arme jongen heeft wel honderd maal zijn excuses aangeboden, gelukkig had ik nog tijd om een nieuwe te boetseren. Maar ik vrees wel dat de schilder tot aan Sinterklaas toe wordt herinnerd aan gele Pikachu's :D
De taart heb ik volledig geïnspipikt van Corinne (sugar&flour), ik was wég van haar ontwerp. Corinne, bij deze bedankt voor je fantastische werk, je inspireert mij enorm!
Nou, komt-ie:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-O4UJLR4K.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IZNVAERO.jpg

Meer foto's staan op mijn site en in mijn album.
Alles is van biscuit en gevuld met aardbeiencreme en aardbeienjam.

Het was wel een crime om met dit weer een taart te maken! Ik had moeite om de taart strak te houden, maar Lennard's moeder vond 'm gelukkig prachtig ;)

Bedankt voor het kijken!
Groetjes, José

2

Re: Pokemon

Niets van te merken, je taart is superstrak! En gaaf :Y

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Heel gaaf!!!!

4

een hele gave taart

Groetjes Sandra

5

Ik herkende hem natuurlijk meteen! Geweldig verhaal van die schilder.
Ik had het dit weekend. Feestje hier thuis, maar ook een taart voor vanochtend, dus vast geboetseerd. Gaat mijn vader, die man is al 77, onder mijn poppetjes rokje kijken  :9 hoe het vast zit! Tilt ie haar gewoon aan d'r hoofd op!!!  :x  :x  Gelukkig had ik nog net niet alle kids de schuld gegeven O-) , maar oh, wat een onhandigheid soms!

Toptaart!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

6

Super-gaaf !!  :thumb:

7

Super mooi!

8

Supertaart! :thumb:

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

9

whaaaa! hier moet ik even voor inloggen uiteraard.
Wat een EER!..... Tja, wat zal ik zeggen hihi..... het is of ik naar mijn eigen taart kijk.... maar dan nog strakker!!! Een rot onderwerp is het vind je niet?.... Maar zo is het toch een hele bijzondere taart geworden. Heb zojuist ook even naar Sesamstraat gekeken. Geweldig is die ook weer. Wat is Pino weer super-prachtig-mooi gemaakt. Trouwens, alle beestjes zijn weer geweldig...

Je krijgt weer een 10! (zoals altijd - dat wel :Y  :Y )....

En heeel bijzonder dat je mijn taartje hebt "overgenomen".... Echt, ben zeeeeer vereerd!

Corinne
Sugar & Flour

Ja wat een plaatje!
En weer super boetseersels.   :thumb:

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

11

Die schilder gaat dit inderdaad vast lang horen! Gelukkig deed hij het begin van de week, zodat je nog tijd had voor een nieuwe  :s .

Maar je taart mag er weer wezen  :Y  :Y

groeten Annemieke
Cake It

12

Gaaf! Ik heb Pikachu ooit gedaan...moeilijk hoor, de jouwe ziet er prachtig uit! Wist ook niet dat dat blauwe beestje klein was.
Erg mooie taart en petje af voorde boetseersels!

Groetjes Sas

13

Wow, mooie taart en super geboetseerd!

14

Weer een hele mooie taart!