1

Onderwerp: hallo

hallo lieve dames,

ben hier pas nieuw en ben echt erg enthousiast over jullie taarten. Jullie zijn gewoon echte professionals. echt toen ik de taarten van jullie zag dacht ik no way dat ik het zo perfect kan maken. maar wil het graag leren. naast mijn werk van 40u in de week wil ik dit doen als hobby. dus als ik hulp nodig heb kan dan bij jullie terecht? Kben hier zelf nieuw in nederland dus veel mensen ken ik hier niet en vooral niet mense die zich bezig houden met taarten.

warme groetjes

sana

2 Laatst bewerkt door Nel (05-07-2010 09:50)

Re: hallo

Een warm welkom voor jou Sana!
Hopelijk leer je snel veel nieuwe mensen kennen, ook bij jou in de buurt en wie weet wel via dit forum.
Veel plezier met je nieuwe hobby!
Een kleine waarschuwing: dit forum werkt verslavend....  :Y

3

Welkom op het forum!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

Chocoholic schreef:

Welkom op het forum!

alvast bedankt voor je reacties.

ik ben al verslaafd geraakt :Y  hihi maar erg leuk is dit. ik ben bijna 1 jaar getrouwd en wil graag mijn eerste stapeltaart maken.dus alle hulp is welkom

:D

5

Dat gaat zeker goedkomen met alle tips en trucs die je hier vind. Ga je ons het resultaat wel showen??

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

6

Chocoholic schreef:

Dat gaat zeker goedkomen met alle tips en trucs die je hier vind. Ga je ons het resultaat wel showen??

wees daar maar zeker van :thumb: