Onderwerp: Cupcakejes voor Ana Sofia
Morgen op kraambezoek bij een nichtje dat2 jaar terug een helaas vlak voor de geboorte overleden kindje kreeg en nu gelukkig een gezond meisje, Ana Sofia, hebben gekregen.

gevuld met abrikozenjam
www.label6.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakejes voor Ana Sofia
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Morgen op kraambezoek bij een nichtje dat2 jaar terug een helaas vlak voor de geboorte overleden kindje kreeg en nu gelukkig een gezond meisje, Ana Sofia, hebben gekregen.

gevuld met abrikozenjam
Leuke cc's
heel erg lieve ccjes
Als eerste van harte gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje. Ik hoop dat haar geboorte de pijn van het verlies van haar zusje ietwat verzacht.
Hele mooie cupcakejes, die zullen vast in de smaak vallen!
Als eerste van harte gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje. Ik hoop dat haar geboorte de pijn van het verlies van haar zusje ietwat verzacht.
Hele mooie cupcakejes, die zullen vast in de smaak vallen!
Lief, dank je wel!
Oh at vreselijk om dat mee te moeten maken! Ik krijg altijd al tranen in mijn ogen als ik er maar aan denk. Ik hoop dat ze nu enorm kan genieten van dit mooie meisje en dat zo het verdriet wordt verzacht.
Wat een schattige cupcakejes. Ik sla op dit moment alle leuke ideeën qua geboorte op omdat onze buren volgende maand een kindje krijgen en ik ook wat wil doen (taartje, koekjes, cc-jes).
Heel erg leuk en wat verschrikkelijk dat ze een kindje hebben moeten missen....
Erg schattig!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakejes voor Ana Sofia