1

Onderwerp: [FEEDBACK] voor het eerst op een standaard

Jonge jonge wat vond ik dat spannend! Advies gevraagd aan glashill, nog bedankt voor de goede tips!
De bovenste 3 heb ik  pas na het bekleden op het plateau gezet, bij de onderste 3 ging dat niet, die zou ik te veel beschadigen, dus heb ik die maar op het plateau bekleedt! Ik vond het doodeng om die pilaren erin te steken, vooral als ik niet direct de schrief vond en ik in de taart stond te voelen waar ik met die pillaar heen moest!

Ik vind de taart zelf niet zo bijzonder, maar dit is wat het bruidspaar wilde. Eigenlijk wilden ze witte marsepein met pearlspray, maar aangezien ik dat niet zag zitten, heb ik ze kunnen overhalen om er een laagje fondant overheen te doen.

Ik ben trouwens wel redelijk tevreden over mn bruidspaar, vooral het hoofdje van de bruid, vind ik zeer goed gelukt, echt een schattig koppie ;) Maar haar armen zien eruit alsof ze een trui aan heeft... :S

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XPRYZGVN.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CTYHFZ77.jpg

Ik heb het bruidspaar thuis gefotografeerd, omdat ik al verwachtte dat ik er op de locatie niet meer bij zou kunnen qua hoogte :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XTTSMZFL.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-36C4LI3P.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TISIMJ66.jpg

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

2

Re: [FEEDBACK] voor het eerst op een standaard

Jeetje zo hoog, geweldig mooi gemaakt. En eh die armen vallen best mee, toch.

wauw wat hoooooooooog!!! :think:
mooi zeg!

Ik zing mijn eigen wijsje!

Jij hebt toch helemaal geen Feedback nodig meis! Hij is prachtig hoor :thumb:

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

5

wat een gevaarte!! maar idd een leuk bruidspaartje!

Groetjes, Dorothea.

6

Ziet er prachtig uit! Heb je zelf een bepaald iets in gedachten waar je feedback over wilt, want ik kan niks vinden. Ik vind de standaard erg grandieus (dat is een verbastering van grandioos, grande en gracieus)
Je zet natuurlijk niet voor niks die feedback tag erbij dus ik zal mijn best doen. Ik heb geen verstand van boetseren, maar wel van make-up en die kennis mag ik vast wel even toepassen. Om de bruid een wat natuurlijker decolleté te geven. En de breedte van haar schouders te breken kun je haar op de borst ook een blush geven. Daar waar je T-hirt (jurk)niet zit zeg maar. Daar heb je altijd ook een bruiner stukkie. Niet zo'n ronde blos als op de wangen, maar meer een subtiele glans. Kun je ook doen bij de bovenarmen bijvoorbeeld.
Dan "leeft" de huid misschien wat meer.
Verder ben ik gewoon omver geblazen. De hele taart is zo'n gevaarte wat een werk, wat een stress! Petje af hoor. Hij is supermooi!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

7

Vind t een indrukwekkend geheel. Erg mooi!
Je paartje is ook kei leuk gemaakt. Enig wat mij opvalt, is dat ik de ogen van de bruidegom een beetje "eng" vind. Weet niet precies waarom. Misschien ook een zwart streepje er omheen of zo..??

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

mamakaat schreef:

Om de bruid een wat natuurlijker decolleté te geven. En de breedte van haar schouders te breken kun je haar op de borst ook een blush geven. Daar waar je T-hirt (jurk)niet zit zeg maar. Daar heb je altijd ook een bruiner stukkie. Niet zo'n ronde blos als op de wangen, maar meer een subtiele glans. Kun je ook doen bij de bovenarmen bijvoorbeeld.

!

dank je voor je compliment en voor je geweldige tip! Een supertip!!

groetjes Tirza     

Kadohke schreef:

Vind t een indrukwekkend geheel. Erg mooi!
Je paartje is ook kei leuk gemaakt. Enig wat mij opvalt, is dat ik de ogen van de bruidegom een beetje "eng" vind. Weet niet precies waarom. Misschien ook een zwart streepje er omheen of zo..??

snap wat je bedoeld. ben altijd bang dat ik de gom te wimperig/vrouwelijk maak als ik een lijntje erom zet. Misschien oogwit wat groter, dat is bij de bruid ook groter zie ik net.
Hmmz, igg bedankt!

groetjes Tirza     

10

jee, wat een indrukwekkend grote taart. Ik vind hem prachtig!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

11

Jeetje...Ik kan me voorstellen, dat je dit eng vond.
Maareh, is hij nog wel aan te snijden op die hoogte..?
Ik vind je paartje ook prachtig!

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

12

prachtig!!! dat bruidspaar geweldig, vooral ook dat haar en de sluier van de bruid en het gezichtje super gedaan!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

13

geweldig zn hoge toren! Hij is prachtig geworden hoor! En je bruidspaar is een schatje, leuk dat sluiertje in 2 lagen!

groeten, Bianca
TAART in huis

14

Wauw, wat een enorme toren! En je bruidspaartje ook helemaal super.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

15

Supermooi! Ik sta ervan te kijken dat je nog nooit op een standaard een taart hebt gemaakt, grappig.
Ik vind de taart juist door zijn eenvoud erg mooi, strak gemaakt, letters perfect recht erop en de taarten lopen mooi op in grootte.
En het bruidspaartje vind ik ook echt knap, daar zou ik je geen tips in kunnen geven, heb het zelf nog nooit gedaan.
Dus: gewoon  :thumb:

Bakgroetjes van Marinka!

16

Wat een beauty! Ik vind je stoer hoor! zo hoog en op een standaard.  :Y

Groetjes Ilse

17

Mooi gemaakt!!!!!
Vindt je paartje ook erg leuk en goed gelukt!! :thumb:

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

18

Prachtig Tirza! Wat een ontzettend leuk paartje, het haar is erg stijlvol bij de bruid. De tip van de decolleté pik ik ook even in.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

19

Prachtige bruidstaart!

(Hoe krijg je die haren zo mooi????? Spuitmondje, knoflookpers, sugargun; vertel het als-je-blieft....... :$)

20

annick67 schreef:

Prachtige bruidstaart!

(Hoe krijg je die haren zo mooi????? Spuitmondje, knoflookpers, sugargun; vertel het als-je-blieft....... :$)

:) bij de gom is het idd door de sugargun :Y en bij de bruid ligt er een rondje op haar hoofd waar ik met een tooltje 'nerven' in heb gemaakt, zodat het lijkt alsof het haar vast zit in een staart oid. Die losse plukken heb ik met de hand gerold en gedraaid om een cocktailprikker, ietsjes aan laten drogen en dan aan het hoofd plakken.

groetjes Tirza     

21

Ik vind hem heel mooi! Moet er ook echt niet aan denken om met dit weer een bruidspaar te boetseren ;) Zie wel wat je bedoelt met het trui effect op de armen van de bruid.. Alleen geen idéé waar dat aan ligt.. Misschien dat de bovenarmen te recht zijn..? Normaal heb je je schouder, een bolling (spieren) en dan een kleine deuk/inkeping (hetzij grootte als een gespierde bruid hebt) en dan loopt het weer rond naar je elleboog.. Denk dat het ook komt door de twee streepjes in haar arm als ik bij m'n eigen armen kijk heb je er maar 1.. Tot zover mijn idee over de armen..

Ik vind je taarten echt mega strak! En vind de pilaar er eigenlijk wel heel mooi in! Denk dat dit bruidspaar niets te klagen heeft :D

Hebben alle taarten ook een andere vulling??  :D

22

Dootjuh schreef:

Ik vind hem heel mooi! Moet er ook echt niet aan denken om met dit weer een bruidspaar te boetseren ;) Zie wel wat je bedoelt met het trui effect op de armen van de bruid.. Alleen geen idéé waar dat aan ligt.. Misschien dat de bovenarmen te recht zijn..? Normaal heb je je schouder, een bolling (spieren) en dan een kleine deuk/inkeping (hetzij grootte als een gespierde bruid hebt) en dan loopt het weer rond naar je elleboog.. Denk dat het ook komt door de twee streepjes in haar arm als ik bij m'n eigen armen kijk heb je er maar 1.. Tot zover mijn idee over de armen..

Ik vind je taarten echt mega strak! En vind de pilaar er eigenlijk wel heel mooi in! Denk dat dit bruidspaar niets te klagen heeft :D

Hebben alle taarten ook een andere vulling??  :D

weet je wat een stomme is, ik weet wel hoe ik een elleboogje in een arm krijg, maar ik zag pas nadat ik verder was gegaan dat ik het was vergeten!! :S

En de taarten hebben (gelukkig) allemaal dezelfde vulling, swiss meringue creme met aardbeienjam, allemaal 3 lagen vulling.

groetjes Tirza