Onderwerp: Ook mijn eerste bruidstaart en Cars met dank aan Wendy.. ;)
Wat een dagen om taart te maken zeg..
Vanmorgen vroeg begonnen, snel even langs de verloskundige, toen weer verder.. Pas om half 8 gegeten (dat is heel laat voor mij) Maar na al het zwoegen was m'n bruidstaart toch af.. Gisteren ook al de hele dag bezig geweest met een Cars taart die maar niet wilde lukken.. En dan denk je: "Zo ik ben klaar!" En dan moest er toch nog een naam op..
En dan net nog met die bruidstaart, lekker die pearl spray!! M'n HELE keuken onder de glitters!! 1 deel al helemaal schoon gemaakt de rest komt morgen wel..
Ben blij toe dat ik kan zeggen dat ik de komende maand geen taart meer hoef te maken..
Cars taart (zeker Mack en Takel) heb ik nagemaakt van de taarten van Wendy.. Hij is gevuld met bokkepootjesvulling, een laag chocolade-hazelnoot bc en een laag chocolademousse..
En dan nog de bruidstaart waar ik vanmiddag om 1 uur ook al schoon genoeg van had.. Daarna sta ik rond 17.30 uur lekker de sprayen met die pearl spray, moet ik nog 1 hele laag, wat denk je... Spuitbus leeg.. In paniek Patricia uit Spijkenisse gebeld, winkel was al dicht maar m'n man mocht toch nog komen!! JOEHOE! Maar goed dat het kon want m'n dowels waren ook op!
Uiteindelijk is dit hem geworden.. Onderste laag gevuld met champagnebc en frambozenjam, middelste laag gevuld met banketbakkersroom, mandarijntjes en viervruchtenjam en bovenste laag gevuld met bokkepootjesvulling, chocolade-hazelnootbc en gesmolten chocola..
Heel verhaal, ben ik het weer kwijt..
Niet de mooiste taarten, maar ik ben er klaar mee
EDIT: Even nog een vraag aan jullie; Weten jullie een mooie kleur donkerrode kleurstof? Ik heb echt 5 verschillende kleuren door elkaar gemengd tot ik een beetje tevreden was...