1

Onderwerp: nieuwe bakster in wording

hallo allemaal,

ik wil  me graag even aan jullie voorstellen
mijn naam is cindy en ben 30 jaar.
sinds vorig jaar eindelijk getrouwd en mama van een heerlijke zoon van net 4.

sinds vorig jaar getrouwd dus en daar is het allemaal mee begonnen. wij wilden graag een taart die niet zoals de meeste taarten was. en na wat speurwerk kwam ik uit bij een forumgenootje. het was een super mooie en vooral lekkere taart geworden. bij het zien van die taart leek me dat toen al heel leuk om ook te leren maar werd wel gewaarschuwd dat het verslavend zou zijn. Door drukte thuis verder niets meer mee gedaan tot april dit jaar. naar een workshop geweest en toen wist ik het toch echt zeker dit wil ook.
wat spulletjes besteld en me voorgenomen om de taart van onze zoon zelf te maken. hij is vorige week jarig geweest en het was wel een heel karwei maar het is wel gelukt.

zal straks proberen om wat foto's te plaatsen.

ik hoop dat ik veel van jullie kan leren want ik heb al even naar wat foto's gekeken en stuk voor stuk super mooi.

groetjes cindy ;)

2

Re: nieuwe bakster in wording

Welkom op het forum. Het is zeker verslavend, dus weet waar je aan bent begonnen.... :lol:

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

Welkom op het forum!
Je taartjes zien er leuk uit, vooral je piratentaart!
Heel veel verder taartplezier :D

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

4

Welkom! en heeeeel veel plezier  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Welkom en veel bakplezier!

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl