1

Onderwerp: Kan ik hiermee afsmeren?

Ik heb net cc gebakken en wilde ze eigenlijk pas morgen afwerken met marsepein maar bedacht me net ineens dat ik ze morgen aan collega's ga trakteren. Heb alleen geen botercreme in huis.

Kan ik nu ook met poedersuiker en een heel klein beetje sap of water een mengseltje maken om af te smeren voor ik er marsepein op doe?

2

Re: Kan ik hiermee afsmeren?

Hoi
Ik smeer ook wel eens af met witte chocopasta als je dat niet hebt kun je ook de donkere gebruiken.
Of met een beetje jam.
Wie weet heb je er wat aan.

3

chocopasta heb ik wel, maar wil liever iets frissers als dat kan. Mocht dat niet kunnen doe ik dat inderdaad.

Bedankt!

4

Lemoncurd; lekker fris!  :Y

5 Laatst bewerkt door Eigenmijsje (01-07-2010 20:55)

Heeft AH ook lemon curd en zo ja waar staat het? Heb het gisteren gezocht maar kon het niet vinden! :-(

[move]---> bakken en vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

En hoe krijg je bc trouwens mooi glad als je maar een klein beetje nodig hebt?
Ik had echt zachte boter maar toch kreeg ik het niet mooi glad de vorige keer :(

8

Ah. heeft lemon Jelly van het merk chivers (staat bij de jam) Ik heb hem gekocht maar nog niet geprobeerd (ook de gewone lemon curd niet overigens dus kan uiteindelijk ook niet vergelijken)

9

onze ah heeft ook lemoncurd van Jelly... die heb ik gehaald ik ben dr geen fan van, mag wel eens kijken of het nog goed is  :/

10

Lemon curd is wat anders dan lemon jelly. Laatste vind ik echt niet lekker.
Ik ben dol op lemon curd.
zou bij de jam moeten staan, maar onze ah heeft het nooit.
Wel marmelade van chivers.... maar dat is ook niet hetzelfde.

Ben echt een lemon curd fan ;-)

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

11

ah heeft de lemoncurd uit het assorti gehaald.

Alles goed???? nee 3 fout

12

ik bedoelde ook lemoncurd van chivers   :/  Tis al een tijdje geleden dat ik hem heb gekocht dus zou kunnen dat hij er ook niet meer is....

13

vorige week nog lemoncurd gekocht bij ah, dus ik denk niet overal uit het assortiment.

14

zal volgende week eens kijken of ie hier bij de jam staat! :-)

15

Ja volgens mij is hij ook uit het assortiment gehaald.. hier is hij ook weg.. :s