26

Re: Meringue botercrème

RedRose18 schreef:

nee idd, je wordt er niet vriendelijker van, je mag het misschien wat minder sarcastisch brengen
het is de bedoeling dat het een vriendelijk forum is, waar mensen elkaar helpen, er meningsverschillen mogen zijn en ook discussies zoals deze. dat wil niet zeggen dat je dan op deze manier moet reageren, wanneer iemand iets goed bedoeld een andere mening heeft en het anders ziet dan jij dat doet.

maar goed, doet er niet toe
ik blijf erbij dat ik niet kan geloven dat het hitte genoeg is
dus gebruik ik in risico gevallen eiwit poeder.
en wat ik al zei, iedereen moet voor zichzelf bepalen in hoeverre men het risico neemt, want ik blijf erbij dat er een risico bestaat.

Joh over manier van reageren gesproken...Je had ook kunnen reageren zonder het te doen overkomen dat ik onzin vertel hier...
Respect komt van twee kanten he...
Thermometer werkt niet maar een vinger er in wel? Daarmee doe je mijn verhaal af als bullshit, zo kom je over en dát irriteert...
Kom dan met een steekhoudend en logisch argument om duidelijk te maken dat ik het fout heb...
Maar goed, ik zou stoppen...

Groetjes Melanie

27 Laatst bewerkt door Vizzstick (30-06-2010 09:56)

Saskia mv Lisa schreef:
Vizzstick schreef:

Misschien een inbraak op dit topic(als t een apart topic waardig is hoor ik dit wel)

Is er nou smaakverschil tussen het gebruik van vers eiwit of eiwitpoeder?

Ik speel namelijk liever op safe, maar ben ook gigantisch lui en heb geen zin om elke keer te gaan rekenen hoeveel ik nodig heb  O-)

Ik proef geen smaak verschil. Heb toevallig vorige week gemaakt met eiwitpoeder. Normaal neem ik eiwitten, maar  vind het een beetje zonden van al dat eigeel dat ik dan weg gooi.

Bedankt voor je antwoord.  :)  Bij de volgende webshop bestelling toch maar eiwitpoeder erbij  :thumb:

28 Laatst bewerkt door RedRose18 (30-06-2010 11:06)

Doosch schreef:
RedRose18 schreef:

nee idd, je wordt er niet vriendelijker van, je mag het misschien wat minder sarcastisch brengen
het is de bedoeling dat het een vriendelijk forum is, waar mensen elkaar helpen, er meningsverschillen mogen zijn en ook discussies zoals deze. dat wil niet zeggen dat je dan op deze manier moet reageren, wanneer iemand iets goed bedoeld een andere mening heeft en het anders ziet dan jij dat doet.

en wat ik al zei, iedereen moet voor zichzelf bepalen in hoeverre men het risico neemt, want ik blijf erbij dat er een risico bestaat.

Joh over manier van reageren gesproken...Je had ook kunnen reageren zonder het te doen overkomen dat ik onzin vertel hier...
Thermometer werkt niet maar een vinger er in wel? Daarmee doe je mijn verhaal af als bullshit, zo kom je over en dát irriteert...
Kom dan met een steekhoudend en logisch argument om duidelijk te maken dat ik het fout heb...

als dat zo overkwam, dan mijn excuses, dat was niet mijn bedoeling.
ik vertelde gewoon wat ik wist van de eigenschappen van suiker en mijn ervaringen en de dingen die al eerder eens in een discussie naar voren zijn gekomen. dit was niet respectloos bedoeld.

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

29

RedRose18 schreef:
Doosch schreef:
RedRose18 schreef:

ik vertelde gewoon wat ik wist van de eigenschappen van suiker en mijn ervaringen en de dingen die al eerder eens in een discussie naar voren zijn gekomen. dit was niet respectloos bedoeld.

Lief van je, het geschreven woord is ook niet altijd makkelijk merk ik toch wel, dingen kunnen anders overkomen dan dat ze bedoeld worden en ik heb best wel mijn hart op mijn tong zeg maar  :o
Hierbij ook mijn excuus voor mijn felheid, ik krijg daar therapie en pillen voor helpt dat?  :+  :)

Groetjes Melanie

Respectje voor Doosch en Red Rose  :thumb:

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

31

Doosch schreef:
RedRose18 schreef:
Doosch schreef:

Lief van je, het geschreven woord is ook niet altijd makkelijk merk ik toch wel, dingen kunnen anders overkomen dan dat ze bedoeld worden en ik heb best wel mijn hart op mijn tong zeg maar  :o
Hierbij ook mijn excuus voor mijn felheid, ik krijg daar therapie en pillen voor helpt dat?  :+  :)

tis al goed, het is idd soms moeilijk te zien hoe mensen dingen bedoelen wanneer het getypt wordt. en dat zie je vaker op dit forum verkeerd gaan helaas ;)
all is forgiven ;)

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!