1

Onderwerp: Schapig taartje..!

Voor een kennis die graag een schaap op haar taart wilde!

Gevuld met aardbeiencompote, banketbakkersroom en slagroom!

Het is nu de derde die ik voor iemand anders maak (beter voor de lijn ook) maar begin toch wel flink zin te krijgen in een stuk(je) als het staat te wachten in de koelkast!! :P

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AQGLF6SW.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JOMLOCRM.jpg

You're my Honeybunch, Sugarplum, Pumpy-umpy-umpkin, You're my Sweetie Pie You're my Cuppycake, Gumdrop Snoogums-Boogums, You're the Apple of my Eye!

2

Re: Schapig taartje..!

heel leuk

3

Wat een leukerd  :thumb:

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

4

superschattig!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

5

schattepetatje hoor  :D

6

Kijk je wel eens naar shawn het schaap? Daar zit ook zo'n dikkerd bij, hartstikke leuk joh!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

7

Wat een schatje!  :thumb:

8

Hij deed mij ook meteen denken aan de kinderserie Shaun het schaap.  ;)   Hij is ontzettend leuk en schattig. Hoe heb je dat schaap opgebouwd, zit daar nog cake oid onder of is het volledig marsepein/fondant?

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

9

Wat is deze leuk!! Die ga ik onthouden..... Deed mij ook denken aan Shaun the Sheep, mijn kids zijn helemaal verzot op deze serie!!

groetjes Marlies

10

Wat een leuk idee die bloemen vooraan :)

11

Bedankt voor alle leuke reacties! :D  :D

Hij deed mij ook meteen denken aan de kinderserie Shaun het schaap.     Hij is ontzettend leuk en schattig. Hoe heb je dat schaap opgebouwd, zit daar nog cake oid onder of is het volledig marsepein/fondant?

Het schaapje is eigelijk gewoon een cupcakeje en dan rond afgesmeerd met botercreme. Heb hem daarna in de koelkast laten opstijven en toen met witte marsepein de bolletjes erop gedrukt..

Wel lastig met dit warme weer want alles is zo zacht of begint te zweten!! :s

You're my Honeybunch, Sugarplum, Pumpy-umpy-umpkin, You're my Sweetie Pie You're my Cuppycake, Gumdrop Snoogums-Boogums, You're the Apple of my Eye!

12

Super-cute !!  :thumb:

13

Leuk ideetje hoor!  Bedankt voor je uitleg.

Groetjes, Nienke
Learning from every cake