Re: Boeren*Liesje*
prachtig!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Boeren*Liesje*
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw! Ze is echt super mooi gemaakt!!! 
heel, heel erg mooi!!!
Wat een snoes, echt een lieverd zeg!
prachtig gertieneke! die uitdrukking op het gezichtje! als die stoute ganzen maar van haar bloemen afblijven. het is precies een verhaaltje, is het goed afgelopen?
geweldig!!!
Sorry kreeg vandaag mijn mond pas dicht
GEWELDIG!
WOUW onwijs mooi 
ik vind het oh zo schattig, echt volledig af.
super 
prachtig gertieneke! die uitdrukking op het gezichtje! als die stoute ganzen maar van haar bloemen afblijven. het is precies een verhaaltje, is het goed afgelopen?
Nou...helemaal goed niet Marieke, ik heb haar uit de vensterbank laten vallen, dus de ganzen kon ze op een afstandje houden , maar de tulpjes zijn nu toch gebroken
Oh my god, dit is echt geweldig! Superformidastisch
geen idee wat dat is, maar het klinkt wel erg leuk
dank jullie allemaal voor de leuke reakties 
superscheetig:D
s u p e r schattig !!!
heel mooi gemaakt 
............sprakeloos.....wat knap!
Wat een mooie boerin! Ik vind het erg leuk om te zien dat jij in de Annelies stijl boetseert, en ik in de Wendy stijl. Het is maar net bij wie je workshop hebt gevolgd. Je onthoud dan de technieken en geeft er je eigen draai aan.
Wat een mooie boerin! Ik vind het erg leuk om te zien dat jij in de Annelies stijl boetseert, en ik in de Wendy stijl. Het is maar net bij wie je workshop hebt gevolgd. Je onthoud dan de technieken en geeft er je eigen draai aan.
ja, grappig is dat hè, ik heb laatst nog even op jou site gekeken en ik vind jou stijl ook zo leuk. Boetseren is zo heerlijk om te doen, of het nu wel of niet helemaal lukt,
Wendy staat ook hoog op mijn verlanglijstje , dan kan ik er een mix van maken misschien ...een Wenliesje 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Boeren*Liesje*