Re: PME Royal icing eindstuk: pauw met prieeltje
in 1 woord :
wauw
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » PME Royal icing eindstuk: pauw met prieeltje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
in 1 woord :
wauw
jeetje mina wat een werk en wat moet je stille handen hebben om dit te doen. SUPER
En ik maar denken dat je met spuitwerk alleen maar van die truttige Engelse taarten kan maken.....
GEWELDIG!!!
Geweldig............. 
Wat origineel! Heel mooi gedaan. Ik wil ook gelijk een cursus Royal icing volgen....
...stilte... WOW !!!!!!!!
Echt heeeel erg mooi !!!
jeminee wat is die mooi zeg! Prachtig!
wauw! zag um gister al bij topic babbel na en toen dacht ik al wauw wat een kunstwerk! Super! Wat heb jij een vaste hand! Ik vind um pr8ig!!!!
Wat geweldig.
Heb er gewoon geen woorden voor.
Blijf er maar naar kijken.
wat ontzettend gaaf gemaakt! Echt super 
Gaaaaaaaaf!!!!
Joh! jeetje! Bedankt allemaal voor de berichtjes, dat had ik echt niet verwacht
Helemaal nu het tegenwoordig gewoon niet meer te doen is om berichtjes te plaatsen. Ik ben helemaal vereerd door al die leuke berichtjes!!
Ik heb de PME module in Donderen gevolgd, bij Ellen. Dus zeker een aanrader!!
Nogmaals bedankt!
Echt wow... schitterend gemaakt!!
Prachtig!! Heel stijlvol en fijntjes.
Wat een werk moet dat geweest zijn. Dat zou ik ook nog wel willen leren.
Omdat je het over 'geslaagd' hebt vroeg ik me nog af of je hier ook een cijfer voor krijgt of is het gewoon gehaald of niet gehaald?
dagaahnooitniepassuhnie!!!
Wat een ontzettend mooi (uitgevoerd) ontwerp! 
Fantastisch!
Toch een vraagje, had je nou al een beetje ervaring hierin?
Prachtig!! Heel stijlvol en fijntjes.
Wat een werk moet dat geweest zijn. Dat zou ik ook nog wel willen leren.Omdat je het over 'geslaagd' hebt vroeg ik me nog af of je hier ook een cijfer voor krijgt of is het gewoon gehaald of niet gehaald?
nee geen cijfer. Je moet een aantal technieken laten zien op je taart en dan krijg je je diploma.
Fantastisch!
Toch een vraagje, had je nou al een beetje ervaring hierin?
Nou nee, eigenlijk alleen een beetje freubelen met koekjes maar dat was alweer een aantal jaren geleden. Dus eigenlijk helemaal blanco.
Echt prachtig!!! 
Super mooi!
wauw geweldig
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » PME Royal icing eindstuk: pauw met prieeltje