Onderwerp: jip en janneke op een stokje
Fleur wilde graag jip en jannekeskoekjes en die krijgt ze dan ook. Ze passen mooi bij de stapeltaart 

*Tovertaartjes: ik tover het taartje van je dromen*
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » jip en janneke op een stokje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Fleur wilde graag jip en jannekeskoekjes en die krijgt ze dan ook. Ze passen mooi bij de stapeltaart 

leuk 
leuke koekjes
Heel erg leuk! Waar haal je de stokjes vandaan? Wil voor mijn tweeling hun verjaardag van die koekjes trakteren. Kunnen de stokjes gewoon mee de oven in? (zou ook niet weten hoe het anders moet...)
Super-leuk !! 
Oooooooo Karine deze zijn ook alzo leuk!!!

Wat leuk!! Wat heb je Jip en Janneke ook super netjes uitgesneden
. Het is een snertkoppeltje om te doen weet ik uit ervaring
.
Leuk hoor 
Heel erg leuk! Waar haal je de stokjes vandaan? Wil voor mijn tweeling hun verjaardag van die koekjes trakteren. Kunnen de stokjes gewoon mee de oven in? (zou ook niet weten hoe het anders moet...)
de stokjes haal ik in een knutselwinkel maar ik denk dat je ze ook in een winkel met bouwmateriaal zoals brico,gamma (weet niet of je die hebt in Nederland) vindt. het zijn stokken van 1meter lang die ik op lengte knip. de stokjes gaan NA het bakken in de koek wanneer die net uit de oven komt en nog lekker warm en zacht zijn.
Het is een snertkoppeltje om te doen weet ik uit ervaring
..vond het nog meevallen hoor. Vooral omdat ik maar twee kleuren moest gebruiken ....gemakkelijk om op te ruimen 
Nog eff een vraagje... Welk recept koekjes heb je gebruikt? En kan je die ook gebruiken voor uitstekers. Heb nou 2 recepten geprobeerd en bij de 1 is het deeg te nat en de ander wordt het koekje te dun en kan het stokje er niet in...
Echt mooie en vrolijke koekjes!! 
Heel mooi, ik dacht zelf dat het printjes waren....zooo netjes gesneden 
Huh? 't Zijn dus geen ouwel-prints? Men, hoe heb je dat zo netjes gedaan zeg? Dat sprietige staartje van Janneke b.v., wát een priegelwerkje joh. Knap! En uiteraard erg leuk!
Ik gebruik maiskolfprikkers waar ik het scherpe puntje af knip! Goedkoop en werkt super makkelijk
En ja, ze kunnen mee de oven in
Het beste is wel om ze vooraf te laten weken...
Al eerder gezien en geen tijd, nu wel:
Wat een prachtige lollies en wat een heerlijke kleurtjes van de randen! Super feestelijk.
Nog eff een vraagje... Welk recept koekjes heb je gebruikt? En kan je die ook gebruiken voor uitstekers.
...het volgende recept gaat ook voor uitstekers maar ik doe er meestal nog wat extra bloem bij nadat ze uit de koelkast komen. Ik doe dit naargelang ik merk dat het deeg nog plakt. Maar ook niet teveel anders lijkt het deeg te barsten.
Ik volg het recept wat Jozien hier gepost heeft en welk bij de recepten staat onder koekjes van Peggy P met aanwijzigingen van Karentje. Hoop dat je het vindt anders plaats ik het nog eens
Ze zijn echt super leuk!!!!
Mooi gedaan, ik dacht ook dat J&J printjes waren!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » jip en janneke op een stokje