1

Onderwerp: Verjaardagscuppies

Verjaardagscupcakes voor een jongen die 10 werd, houdt van oranje en zwart en gek is van muziek

Gevuld met aardbeiencreme

http://www.mijnalbum.nl/Foto-S6FTYRKY.jpg

Hartelijke dank voor het kijken

Alle tips zijn welkom

2

Re: Verjaardagscuppies

Leuk geheel geworden en helemaal aan de voorwaarden voldaan. Daar is de jarige vast blij mee.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

heel mooi, echt heel erg mooi. Leuke kleurencombinaties ook. Super gedaan

4

Hey. heb je die met die siliconenmal gemaakt? Ik heb me toch lopen vechten met die muzieksleutel... hoe heb je dat gedaan?

Ziet er goed uit!

Forget love, I'd rather fall in chocolate.

5

Millewijn schreef:

Hey. heb je die met die siliconenmal gemaakt? Ik heb me toch lopen vechten met die muzieksleutel... hoe heb je dat gedaan?

Marsepein of rolfondant in de mal  doen, achterzijde netjes afsnijden met een scherpe tool of een deegmesje en daarna even in de koelkast of diepvries. Daarna kan je ze er voorzichtig uitduwen.

6

wizzytje80 schreef:
Millewijn schreef:

Marsepein of rolfondant in de mal  doen, achterzijde netjes afsnijden met een scherpe tool of een deegmesje en daarna even in de koelkast of diepvries. Daarna kan je ze er voorzichtig uitduwen.

Maar ik kreeg het niet eens in dat kleine vormpje gepriegeld... hoe heb je dat gedaan dan? (ik ben waarschijnlijk te ongeduldig geweest)

Forget love, I'd rather fall in chocolate.

7

Millewijn schreef:
wizzytje80 schreef:
Millewijn schreef:

Maar ik kreeg het niet eens in dat kleine vormpje gepriegeld... hoe heb je dat gedaan dan? (ik ben waarschijnlijk te ongeduldig geweest)

Ik heb een klein bolletje gemaakt en die er dan voorzichtig ingeduwd. Toegegeven, het heeft ook een tijdje geduurd voor er maar enig resultaat zichtbaar was. Veel oefenen is de boodschap :-)