1

Onderwerp: Mijn allereerste bruidstaart!!

Mijn allereerste bruidstaart

Biscuit gevuld met zwitserse room en chocoladebotercrème.
De topper werd gekozen door het bruidspaar. Was niet meteen mijn smaak, maar maakt het geheel wel af.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MBAY3ZQE.jpg

Alle tips zijn nog welkom!!!

Bedankt om te kijken

2

Re: Mijn allereerste bruidstaart!!

wat een hoogte!! knap zeg!! mooie taart  :Y  :Y

- er moet méér TAART gegeten worden! hoevé? VéTaart!

3

Knap hoor!!!

4

super mooi gemaakt.
misschien kun je om de topper ook nog een parelrandje leggen zodat ie topper iets meer onderdeel van de taart wordt. of ligt er aan de achterkant al iets?

5

Olga'74 schreef:

super mooi gemaakt.
misschien kun je om de topper ook nog een parelrandje leggen zodat ie topper iets meer onderdeel van de taart wordt. of ligt er aan de achterkant al iets?

Aan de achterkant ligt hetzelfde rode randje als tussen de verschillende taarten, maar op vraag van het koppel mocht er voor de topper geen randje...
Ik sta je tip volledig bij, want ik had het zelf zo willen doen, maar op uitdrukkelijke vraag van het koppel heb ik het weggelaten.

goed gedaan en wat een lef om voor je eerste zoooooo hoog te gaan

7

Goed gedaan zeg!

8

Tjee en dan al zo'n hoge,knap hoor!

9

mooi!

10

Mooi hoor en zoooooo hoog.. Ik denk dat ik hem zonder topper mooier vind :D Maar ja, klant is koning he.. Wel beetje raar hoor dat er geen randje langs de topper mocht.. Is toch zo weg gehaald als de taart aangesneden moet worden...  :x

11

Dootjuh schreef:

Mooi hoor en zoooooo hoog.. Ik denk dat ik hem zonder topper mooier vind :D Maar ja, klant is koning he.. Wel beetje raar hoor dat er geen randje langs de topper mocht.. Is toch zo weg gehaald als de taart aangesneden moet worden...  :x

Ik was niet meteen zo'n fan van de topper en ik vond de taart persoonlijk ook mooier zonder deze topper... maar de klant is en blijft koning.
Het koppel vreesde dat het rode randje teveel de aandacht zou wegtrekken van de topper...