Re: ik durf ze bijna niet te laten zien...
Het ziet er harstikke goed uit,knap hoor in 1 maand!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik durf ze bijna niet te laten zien...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het ziet er harstikke goed uit,knap hoor in 1 maand!
Je schamen?? Waarom?? Je maakt supermooie taarten!!!! Je doet niks onder voor al die mooie taarten hier hoor!!!!
Supergaaf!!!
Groetjes,
louise
Ik vind ze allemaal mooi. Ik heb dat zelf ook, die onzekerheid. Ik zie altijd wel iets aan mijn eigen taarten wat beter had gekund. Maar meestal vinden andere mensen het dan toch zonde om aan te snijden. Die impressiematten, vind ik ook erg mooi. Dat lijkt me wel moeilijk, maar misschien ga ik het toch ook eens proberen.
Groetjes en succes verder,
Mandy
nou die mag je best laten zien hoor! ze zijn allemaal erg mooi
Wat ontzettend aardig van jullie!
Ik krijg van de mensen aan wie ik de taarten heb gegeven ook enthousiaste reacties maar zelf zie je altijd foutjes en on effenheden,
Maar ik blijf erbij dat er hier wel heel ervaren dames (en vast ook heren) op t forum zitten waar ik ontzettend tegen opkijk!

Ik vind ze allemaal mooi. Ik heb dat zelf ook, die onzekerheid. Ik zie altijd wel iets aan mijn eigen taarten wat beter had gekund. Maar meestal vinden andere mensen het dan toch zonde om aan te snijden. Die impressiematten, vind ik ook erg mooi. Dat lijkt me wel moeilijk, maar misschien ga ik het toch ook eens proberen.
Groetjes en succes verder,
Mandy
Hoi Mandy,
Met zo'n impessie mat valt best mee hoor. Je moet er alleen voor zorgen dat je fondant (of wat je ook wil gebruiken) dik genoeg is en niet té hard drukken.
Succes 
Ze zijn hartstikke mooi ! Ook de gele stipjes op de 4 van de Hello Kitty taart zijn leuk bedacht zeg ! Ben benieuwd naar je volgende creaties !
Ze zijn hartstikke mooi ! Ook de gele stipjes op de 4 van de Hello Kitty taart zijn leuk bedacht zeg ! Ben benieuwd naar je volgende creaties !
Dank je wel
ik heb afgelopen zaterdag mn laatste taartje gepost in de taartenparade rubriek.
Maar dat is voorlopig de laatste hoor.
Ik word helemaal gek in die keuken van mij, met dit weer
Maar de eerst volgende is voor mn nichtje, ze word 1 jaar op 22 juli. En 24 juli moet ik ook weer n taartje klaar hebben dus die komen ergens in dat weekend weer op de site
Bedankt iig voor t kijken en t compliment.
Groetjes!!
Nou wat een knappe taartjes! Zo doorgaan hoor. Ben benieuwd!
Ik heb afgelopen maandag mijn allereerste taartje gemaakt en vind het reuze leuk, maar ik geloof nooit dat ik volgende maand al net zulke mooie taarten als jij kan maken.
Ik zou zo bij je in de leer willen
Haha, nou bedankt maar ik ben zelf nog zo aan t knoeien en proberen dat kan ik nog niet echt aanraden als techniek, hahaha!
Heb je jouw taartje ook hier op de site in de parade gezet?
Ik ben benieUWD HOOR 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik durf ze bijna niet te laten zien...