Re: Met of zonder handvat ...wat vinden jullie?
Ik zeg: met kralen, zonder handvaten...... chique tasje zo 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Met of zonder handvat ...wat vinden jullie?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zeg: met kralen, zonder handvaten...... chique tasje zo 
Nou, volgens mij is he uur van de waarheid gekomen. Ik ben zeer benieuwd naar je uiteindelijke besluit. Wat voor tas word het???
Ennuh, wat heb je nou gekozen? Vertel, vertel......
Ik zou zeggen....
Zonder de kralen, dan tas open, kralen zilver kleuren en die in de tas, verder mobieltje, huissleutels, portemonnee, autopapieren...
Maar ja dat zou ik zeggen want ik ben een man
Maar alle gekheid op een stokje, mooi gedaan, zou het (nog) niet kunnen. En inderdaad zou ik voor óf zonder kralen met handvatten óf met en zonder handvatten.
Mocht je nog niet hebben besloten... zonder handvaten, met kralen. 
Hahaha de taart is waarschijnlijk al op, maar ik ga ook voor de kralen
en niet voor de handvaten 
met vind ik het leukste 
ik zou zeggen: met met.
dus én handvaten én kralensnoer. Maar ja dat is mijn mening naturlijk. 
met.
of is het te laat? 
En wat is het nu geworden?
Tja dames ...de meningen waren erg verdeeld en ik bleef maar twijfelen. Mijn collega's vonden beide tesamen wel kunnen maar vonden het zwart van de handvatten een beetje té zwaar vallen. Waarom geen witte handvaten maar dan een fijnere uitvoering ....verdorie ja zeg waarom had ik daar niet eerder aan gedacht
Zo had ik het ook het mooist gevonden.
Maar had dooromstandigheden te weinig tijd om nog teveel te prutsen en het is mét enmét geworden maar ....het lot heeft een beetje anders beslist. Door de hitte (vermoed ik want had de taart ook onderaan afgesmeerd met botercrème ...dat heb ik nog nooit eerder gedaan ...maar nu wel omdat ie op zn kant stond en ik dacht dat ie beter ging plakken) is het hele boeletje op de onderplaat gaan schuiven. De tas stond helemaal aan de kant en de ketting lag er in stukjes bij
.
De juf was overdonderd door de verrassing en merkte niets. Ik natuurlijk beschaamd enzo maar zij vond hem alsnog super ...lieve juf hé (en het rapport van mijn dochter viel ook nog eens mee). Dus kunnen we de vakantie goed beginnen (allé de juf en mijn dochter dan ...ik mag lekker blijven doorwerken
)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Met of zonder handvat ...wat vinden jullie?