1

Onderwerp: [FEEDBACK] Prikker, schilmesje en kritisch publiek ...

dat waren mijn enige gereedschappen bij mijn eerste puzzelplaatje. Wat een leuk werk, zeg!

Het kritische publiek bestond uit mijn 3 kinderen, waarvan vooral de jongste twee echte Dora-adepten zijn. Ik kon me dus ook geen enkele andere kleur veroorloven, niks groene sokken, géél moesten ze zijn!
'En mama, dat bloemetje om de arm niet mag je niet vergeten, hoor!' (Die ik gemakshalve wilde overslaan ;) )

Maar goed, mijn eerste puzzelplaatje, dus. Het gezicht vond ik lastig om mooi te krijgen en is dus wat minder netjes.

Ik zou graag wat feedback krijgen :) :)

http://i112.photobucket.com/albums/n185/Kaatjekikker/d6e598fb.jpg

Groetjes Karine

2 Laatst bewerkt door Titataart (30-06-2010 13:25)

Re: [FEEDBACK] Prikker, schilmesje en kritisch publiek ...

Gezien de gereedschappen waar je het mee hebt moeten doen.... :thumb:  Mooi gelukt hoor.....tis echt Dora!
Leuk dat de kinderen zo enthousiast meedachten. ;)

Groetjes v. Annette.

3

Ik vind hem voor een eerst erg goed gelukt. Die van mij zijn nog niet zo mooi! :thumb:

Groetjes, Renata

4

oooh mooi gedaan hoor!

En extra knap met 'kritisch publiek"!! Die van mij willen altijd meteen mee helpen... en daar gaat het meestal niet beter van  :s

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Sonj@ schreef:

En extra knap met 'kritisch publiek"!! Die van mij willen altijd meteen mee helpen... en daar gaat het meestal niet beter van  :s

Mijn 6-jarige zoon wilde ook helpen, hij deed perfect dienst als marsepein-resten-afvoerstation :) :)

Groetjes Karine

6 Laatst bewerkt door Nisa's Sas (30-06-2010 14:05)

Ze ziet er prachtig uit, ik moest groots glimlachen om de randjes van de sokjes die zo verassend omhoog scrollden!
Je eerste plaatje en dan neem je direct het moeilijkste hoofd wat er is!
Nou, met succes, ze is echt mooi.
(...en met zo'n kritische  vakjury naast je zou je ook niet anders durven, hihi)

ps: en dat met-zonder gereedschap?!? geweldig! Ik heb 'r ooit mét tools gemaakt en ik vind 'r een ****-hoofd hebben!

Groetjes Sas

is dat zo?
Heeft Dora een lastig hoofd? Ik dacht: grote vlakken, makkelijk ;)
Ach ja, ik heb ook een hekel aan Dora, brrrr, maar ja, mijn achternichtje houdt er nogal van.

Groetjes Karine

Uh ja, bij onze min-mega-order van de week had ik de boetseer-spullen vergeten. Ik mistte idd iets als een bol-tooltje.

Groetjes Karine

ik vind haar super! niets op aan te merken  :D

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

tipsytaartje schreef:

ik vind haar super! niets op aan te merken  :D

Nou, ik vraag me vooral of hoe ik het minder rafelig aan de randjes krijg. Waarschijnlijk is het idd al makkelijker met fatsoenlijker gereedschap dan een sate-prikker ;)

Groetjes Karine

11

Jeetje, wat een super mooie gepuzzelde Dora! Ze is echt super goed gelukt hoor!  :thumb:

de enige tip die ik je kan mee geven, is om de randen van de losse puzzel stukjes wat te verzachten door er met je vinger langs te gaan. Zo haal je als het ware de braampjes weg.

Groetjes San

12

Ik vind haar prachtig en voor je 1e plaatje is ze gewoonweg super.
Hahah dat roezeltje van haar sokjes..grandioos zeg!

Voor een volgende zou ik proberen nog wat meer diepte te krijgen. Zoals bv de bandjes van haar rugzakje, die kunnen ook over haar shirtje lopen ( zou je dus gewoon kunnen boetseren zeg maar), zo kun je haar shirtje uit een stuk snijden!
En op die manier ga je steeds een stukje verder met een 3D effect aan brengen.

13

Prachtig gedaan zeg ! ik heb Dora nu twee keer gepuzzeld maar inderdaad, wat een ***hoofd heeft die dame, pff.... Knap gemaakt dus !!!

Groetjes, Conny

14

isabel-le schreef:

Ik vind haar prachtig en voor je 1e plaatje is ze gewoonweg super.
Hahah dat roezeltje van haar sokjes..grandioos zeg!

Voor een volgende zou ik proberen nog wat meer diepte te krijgen. Zoals bv de bandjes van haar rugzakje, die kunnen ook over haar shirtje lopen ( zou je dus gewoon kunnen boetseren zeg maar), zo kun je haar shirtje uit een stuk snijden!
En op die manier ga je steeds een stukje verder met een 3D effect aan brengen.

Glim, ik word gewoon verlegen van alle lof, zeg :-)

Ik heb bij de haren idd wel wat hoogte-verschil (dat viel zelfs mijn man op, ik bedoel maar  :lol: )
Voor mijn eerste plaatje leek me teveel experimenteren geen goed plan. Maar de volgende keer trek ik het wel een level hoger  :cool:

Groetjes Karine

15

Ik vind hem echt goed gelukt.
Ik ga er binnenkort ook 1 proberen en nu denk ik dus gewoon doen.
Maar of ze zo goed als de jouwe wordt betwijfel ik.

Groetjes Abilicious

16

ik vind hem ook goed gelukt!! ik heb uiteindelijk van de sokken 3 balletjes gemaakt... ze wilden maar niet lukken :s
misschien kan je het nog heel lichtjes aanduwen om de randjes wat glader te krijgen, maar ik vind hem heel goed gelukt...

ik ben zo blij dat ik toch het 5 delige toolsetje gekocht hebt... puzzeld een heel stuk beter ;)