Onderwerp: ik durf ze bijna niet te laten zien...
Ik ben sinds 1 juni begonnen met taartjes versieren maar ik raak soms onzeker als ik al die mooie taarten hier op de site zie.
Toch heb ik besloten om mn creaties er maar eens op te zetten.
Ik ben benieuwd wat jullie vinden en alle commentaar en tips zijn welkom.
De eertse taart is voor mijn buren die een baby hebben gekregen.
Marsepein bekleding met 4 vruchten jam en fluff vulling afgesmeerd met botercreme (dat zijn alle taarten van mij).
de 2de is voor mijn nichtje haar verjaardag.
fondant bekleding met zelfde vulling als 1ste taart
de 3de is voor de verjaardag van mijn vader
Ik ben nog niet zo origineel wat betreft vullingen dus ook weer hetzelfde als 1 en 2. de bekleding is van fondant.
de 4de is een kwestie van uitproberen en opmaken van restjes.
Ik wilde proberen hoeveel beshuitbeslag ik nodig had voor t mini taartje en t overblijfsel heb ik maar gewoon in de grotere bakvorm gedaan.
Ik wilde de marsepein opmaken en ik dacht ik oefen wat met de impressionmat.
De vulling is 4 vruchten jam en chocopasta.
Achteraf gezien was t leuker geweest als de roze hartjes witte bloemetjes zouden zijn. maar goed de roze marsepein moest op...

het 5de taartje is voor mijn oom die in het ziekenhuis heeft gelegen en mijn tante vond het leuk om m in de bloemen te fotograferen
fondant met die eeuwige zelfde vulling...
de 6de taart is voor de kleine van een vriendin van me.
Ik was al even niet bij haar geweest en t was een verassing dat ik er was met taart en al, ze ging helemaal door t dolle.
Iedereen vond de taart prachtig.
Ik heb weer t een en ander geprobeerd, ik heb nu wat meer spulletjes.
De bovenlaag is van royal icing, helaas niet zo mooi strak
En mn inspiratie was een beetje ver te zoeken.
De vulling daar in tegen is wel wat anders.
Bekleed met chocofondant en de vulling is 1 laagje bastognebotercreme en de 2de weet ik even niet meer...
<br>
mn laatse taart (gisteren gemaakt, wat een hitte!) voor mn collega's, zomaar.
bekleding is fondant, chocobiscuit met een vulling van 4 vruchten jam en aangevette slagroom met verse aardbeien.
helaas was de deksel nét iets te klein en hakte ik aan alle kanten n bloemblaadje er af
Maar t valt gelukkig mee

<br>
Groetjes.
(heb het zelf ook
)