Onderwerp: Even voorstellen en meteen een vraagje!
Hallo allemaal,
Jeetje, wat een site zeg, wat veel informatie! Ik kom ogen tekort! Ik heb nog nooit een taart bekleed, maar alles begint te kriebelen als ik hier rondkijk. Wat moet het geweldig zijn om dat te kunnen.
Ik ben Nicole en moeder van 3 kinderen van 4 jaar, 2 jaar en 8 maanden. Binnenkort wordt mijn dochter 3 jaar en het lijkt me geweldig om voor haar een heerlijke roze taart te maken. Ik heb al een beetje zitten freubelen nadat ik hier in de webshop een en ander besteld had. Hartstikke leuk hoe snel je het echt iets ziet worden!
Ik durfde het nog niet aan om zelf de cake te bakken, dus ik had een kant-en-klare gehaald, maar dat was geen succes, veeels te droog! Dus toch maar zelf even gaan oefenen.
Wat ik me nou afvraag, ik zie heel veel van die leuke figuren op de taarten. Dora, Hello Kitty, honden, poezen. Is iedereen hier zo vreselijk creatief en maken jullie dat zelf of kun je dat ergens bestellen?
Ik heb al een beetje zitten zoeken op de site, maar daar kan ik nog geen antwoord op vinden.
Ik hoop in de toekomst ook van die prachtige creaties te kunnen gaan maken, zal hier in ieder geval vaak kijken voor informatie en inspiratie!
Groet, Nicole