1

Onderwerp: bakingcups

Wie heeft er ervaring met de bakingcups met een printje er op.

Welke zijn goed en welke niet, ik bedoel dan ermee waar blijft de print er wel op na het bakken en welke vervaagd??

Ik wil graag bestellen maar weet niet welke goed zijn.

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

bedankt! :)

2

Re: bakingcups

Hoi!

Ik heb er zelf een aantal van Wilton geprobeerd, maar die blijven niet mooi helaas, misschien had ik net pech met degene die ik had...
Het schijnt dat die van Culpitt wel mooi blijven, heb ze liggen maar nog niet geprobeerd.

Groetjes Britt

3

Ik heb laatst ook die van Wilton (roze met witte stippen) geprobeerd, maar de kleur werd echt een heel stuk valer en je zag zelfs de print in het bakblik staan.
Wel de CK baking cups (zwart) blijven erg mooi van kleur!Dus ik neem aan dat die met print ook mooi blijven, ik ga in ieder geval de volgende keer weer voor CK.

4

Wilton vind ik ook niets door de boter wordt de cup helemaal vettig en smerig...
Ik gebruik ook gewoon vaak Dr. Oetker.

Men heeft vaak genoeg oog om werk te kraken, maar zelden hand genoeg om beter werk te maken.

5

ik heb de cups van culpitt, deze blijven inderdaad erg mooi! het papier is ook wat steviger, volgens mij vetvrij!
Maar ik heb ook wilton en hema cups en die blijven bij mij ook mooi! ik heb nog nooit problemen met verkleurende cups gehad gelukkig!

6

Noëllie schreef:

Ik heb laatst ook die van Wilton (roze met witte stippen) geprobeerd, maar de kleur werd echt een heel stuk valer en je zag zelfs de print in het bakblik staan.
Wel de CK baking cups (zwart) blijven erg mooi van kleur!Dus ik neem aan dat die met print ook mooi blijven, ik ga in ieder geval de volgende keer weer voor CK.

deze roze met witte stippen wilde ik ook bestellen!

jammer dan worden dan geeen wiltoncuppies.

Ik gebruik normaal ook van dr oetker gaat prima. Maar voor een babyshower is het wel leuk om iets met roze of blauw te doen.

dat worden dan de culpitt.

Dank je dames voor het antwoorden! :thumb: