Re: flink vergist...
Super mooi gemaakt vooral door de vele details
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » flink vergist...
Super mooi gemaakt vooral door de vele details
retegoed gemaakt! wow wat een details erg origineel! 
wow, wat mooi gepuzzeld!!!! prachtig met als die details! 
Wat een monnikenwerk!!!!! Maar wel met een geweldig resultaat, echt goed
!
Whoehoei! Hij is dan ook wel errug gaaf!!! 
Super!!

Ik sluit me aan bij de rest, een erg mooie puzzel.
super gedaan!! (en ook ik vraag me af, of je het meeste pas op de taart bij elkaar gepuzzeld hebt??)
super gedaan!! (en ook ik vraag me af, of je het meeste pas op de taart bij elkaar gepuzzeld hebt??)
bedankt voor alle reacties, super!!
ik kreeg van 2 mensen de vraag of ik alles van tevoren gepuzzeld had...
ja, ik heb alles van te voren gepuzzeld (4 avonden bezig geweest!!!
)en liep na bekleden van de taart, inderdaad tegen het probleem aan dat ik het geheel van ongeveer een A4 formaat moest verslepen..
wist ook niet zo goed hoe ik dat moest doen..
maar omdat ik hier wel eens gelezen had dat mallen wel eens in vriezer worden gedaan zodat het fondant/ marsepein goed los komt, dacht ik "ik leg de puzzel plaat in vriezer". dit werkte goed. eraf gehaald met kaasschaaf en hand.
dus misschien ook wel een handige tip als je een grote puzzel maakt!
fijne dag allemaal!
idd zeer geslaagd
hoeveel uur schat je dat je bezig bent geweest met het plaatje ?
ik ben 4 avonden (20:00 uur tot ongeveer 23:00 uur) bezig geweest met puzzelen... dat was wel wat langer dan dat ik dacht dat ik er voor nodig zou hebben... 
Neem mijn petje af, wat prachtig gedaan!
OMG wat een verschrikkelijke mooie puzzel! Dit is een van de mooiste puzzels die ik ben tegen gekomen! Wat veeeeeel details, en allemaal met een perfecte gelijkenis! Super mooi!!!
Ik gaat um ff opslaan, niet om hem na te maken hoor ( want dat kan ik never nooit niet
) Maar heb ook een mapje met alleen maar mooie taarten die ik op het net zie. 
pfffffttttttttttttttttttttt wat kun jij goed priegelen zég, ongelofelijk mooi gepuzzeld 
ik heb veel puzzelplaatjes hier op het forum gezien, maar nog nooit 1 met ZOVEEL kleine friemel deeltjes. Wat een werk zeg, geweldig gedaan
Wow; deze taart is echt supermooi!!

OMG wat een verschrikkelijke mooie puzzel! Dit is een van de mooiste puzzels die ik ben tegen gekomen! Wat veeeeeel details, en allemaal met een perfecte gelijkenis! Super mooi!!!
![]()
Ik gaat um ff opslaan, niet om hem na te maken hoor ( want dat kan ik never nooit niet
) Maar heb ook een mapje met alleen maar mooie taarten die ik op het net zie.
voel me erg vereerd dat ie in jou mooie taarten mapje komt!! leuk, leuk!! bedankt voor het compliment!
Goh, dat zal idd een heel werk geweest zijn! Prachtig gedaan joh!
Wauw!

maar wat heb je hem werkelijk fantastisch gepuzzeld!! helemaal super op en top spongebob!!
wat een werk, maar het is suuupppppper gaaf.

Heel erg mooi gepuzzeld...ik kan dat niet (nog niet....). Dus KNAP!!! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » flink vergist...