1

Onderwerp: M'n zoontje neemt afscheid van de 'kleuterklas'...

Als afscheidcadeautje hebben Sonja, Ilse en mijn persoontje ( FRsonja en Ilsjepilsje) voor 3 kleuterklassen een verjaardagstaart gemaakt van Pomom...Dit was mijn bijdrage:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-J4RTKK38-G.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-L3UFG3TJ-G.jpg

Groetjes vanuit het Wassenaarse, Miranda
Piekeren lost de problemen van morgen niet op, maar ontneemt wel je kracht van vandaag...!

2

Re: M'n zoontje neemt afscheid van de 'kleuterklas'...

wel heel erg leuk zeg

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

3

hij is leuk. maar hoeveel bacille(waxine)lampjes zijn voor kleuterklas nodig? sorrie hoor maar ben ff de tel kwijt nu
meende toch voor peuters genoeg te hebben aan 3 want daarna gaan ze naar de kleuter..........maar tel bij jou 7.................voor kleuters???  :think:

4

Zoooooo leuk!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

5

Het gaat toch niet om het aantal kaarsjes?
Het is trouwens wel een leuk idee, waxinelichtjes  :D

6

mooi :thumb:

Super lief!!!  :Y

8

Schattig. Wat een leuk idee die waxinelichtjes zo.  :thumb:  De wolkjes vind ik ook heel erg goed gelukt.

"You may be only one person in the world,
but you may also be the world to one person."

9

smarianne schreef:

hij is leuk. maar hoeveel bacille(waxine)lampjes zijn voor kleuterklas nodig? sorrie hoor maar ben ff de tel kwijt nu
meende toch voor peuters genoeg te hebben aan 3 want daarna gaan ze naar de kleuter..........maar tel bij jou 7.................voor kleuters???  :think:

voor de peuters is 4 voldoende, maar bij de kleuters komt het toch echt voordat ze tot hun 7e kleuteren!