1

Onderwerp: Ik ben er helemaal klaar voor

Morgen ga ik natuurlijk niet in de keuken staan voor een taart, die heb ik vandaag vast gemaakt. Kan ik morgen met het gezin lekker voor de buis ons team aanmoedigen!
http://i444.photobucket.com/albums/qq166/eucalypta34/taart/WK2010003.jpg
Wat wel vreemd was, was de taart nadat ik hem in lagen had gesneden, niet meer strak paste (had wel botercreme aan de zijkant gesmeerd), maar he middenstuk was kleiner van diameter dan de onderste en bovenste stuk. Hoe kan dat?
Tips meer dan welkom!

2

Re: Ik ben er helemaal klaar voor

Gaaf taartje :)  :)  :)

Heb je de taart na het doormidden snijden ook precies weer op dezelfde positie gelegd na het vullen? Of misschien de botercreme onevenredig verdeeld?

3

Siep schreef:

Gaaf taartje :)  :)  :)

Heb je de taart na het doormidden snijden ook precies weer op dezelfde positie gelegd na het vullen? Of misschien de botercreme onevenredig verdeeld?

Ja, de positie was hetzelfde en was al anders van format vóor ik ging smeren. Net of het middenstuk geslonken was, maar dat kan toch niet?!

4

Dat heb ik pas ook gehad, ik dacht dat het door de taartzaag kwam (vergeten eerst in te snijden, dus zaag trok de taart mee), misschien is dit bij jou ook het geval geweest?

Leuk taartje trouwens, eet smakelijk morgen en hopen dat ie geluk brengt!  ;)

'Pink isn't just a colour, it's an attitude'