Onderwerp: Kevertje kevertje kriebelpoot...
Hoi allemaal,
zó begint een lief versje over een lieveheersbeestje dat ik deze week hoorde en dat me geïnspireerd heeft bij deze taart...
pffffffffff wát een weer om te bakken... En dan zeker voor mijn eerste stapeltje...
Voor mijn papa en Mia die morgen 25 jaar getrouwd zijn. Groen gevuld met lemoncurd en citroenmousse, oranje met perzik/passievruchenjam en perzik/passievruchtenmousse.
Door het weer werd het geheel toch ietsje minder strak dan ik van mezelf gewend ben, maar al met al ben ik toch heel tevreden. We hebben de onderste laag vandaag soldaat gemaakt en de bovenste (die heel mooi bleef inclusief parelrand, ik heb 'm er zo af kunnen tillen) is voor morgen of voor de vriezer...
Ik was vooral tevreden met het lieveheersbeestjes-bruidpaar (al valt de hoge hoed van de gom niet echt op ).
Een paar dingen zou ik anders doen de volgende keer, dus een mooi leermoment weer!
Meteen maar een vraag: hoe krijgen jullie letters mooi egaal zilver? Ik heb ze nu geverfd (gumpaste) maar het werd niet naar mijn zin...
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***